Mój pasat ma taki kolor , Może ciut jaśniejszy
no nawet fajny składaczek
Dobrze napisałeś , to karat . Bardzo ładnie utrzymany
no fajny ale ta lampa z przodu najlepsza
1980.
A tutaj kompletnie zabrakło mi pomysłów odnośnie tego, cóż to może być. Na pewno nie jest to polski rower. Podejrzewam, że historia pojawienia się tego czegoś w naszym kraju może być bardzo ciekawa.
A to przypadkiem nie Kos?
(22-04-2014 14:11:01)wnusiu94 napisał(a): [ -> ] (22-04-2014 14:10:15)Wigrus napisał(a): [ -> ]A to przypadkiem nie Kos?
Nie.
Kos miał cieńszą ramę , ta rama przypomina mi trapera , ktoś go mógł przerobić i zamiast kół 24 dał 20.
(23-04-2014 11:39:35)wnusiu94 napisał(a): [ -> ]To też nie jest Traper.
No bo nim nie jest , to przeróbka , kiedyś widziałem wigry na 24 z tyłem od jubilata
(23-04-2014 17:10:34)misiql napisał(a): [ -> ] (23-04-2014 11:39:35)wnusiu94 napisał(a): [ -> ]To też nie jest Traper.
No bo nim nie jest , to przeróbka , kiedyś widziałem wigry na 24 z tyłem od jubilata
Może na pierwszy rzut oka wygląda na "Trapera.zip", ale nim nie jest.
Wystarczy spojrzeć na długość główki ramy i rury podsiodłowej, oraz bagażnik.
Od razu można wykluczyć, że to coś polskiego. Nie ma żadnego elementu typowego dla bydgoskich wyrobów. Korba, koła, bagażnik, czy błotniki - Te elementy nie pochodzą z bydgoskiej fabryki.