Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: cylinder charta w 023
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
witam. jestem nowy na forum, mam pytanie czy cylinder od kosiarki na bazie charta podejdzie do silnika 023? trzeba coś przerabiać?
Trzeba zmienić umiejscowienie szpilek.
i napewno stoczyć od dołu o kilka mm lecz nie powiem Ci o ile dokładnie rozwiercić miejsce pod tulej i dopasować kanały
aha. dzięki za odpowiedzi. to chyba zostane przy oryginale może zrobie tuning na podstawie artykułu Sałka
Jeżeli masz 50-t1 to powinneś mieć 019 silnik Smile
Nie chciałbyś może sprzedać tego cylindra?
Cylinder charta ma takie same otwory na szpilki jak simson, więc jak by sie miało do 023 wstawiać cylek od charta to lepiej od simsona. Da sie to zrobić ale po co? mocy nie przybędzie za wieleSmile
(20-03-2013 20:10:08)mateusz5625 napisał(a): [ -> ]Cylinder charta ma takie same otwory na szpilki jak simson, więc jak by sie miało do 023 wstawiać cylek od charta to lepiej od simsona. Da sie to zrobić ale po co? mocy nie przybędzie za wieleSmile

Ta kosiarka ma zapewne 70ccm Wink
(20-03-2013 20:30:51)chart21050 napisał(a): [ -> ]
(20-03-2013 20:10:08)mateusz5625 napisał(a): [ -> ]Cylinder charta ma takie same otwory na szpilki jak simson, więc jak by sie miało do 023 wstawiać cylek od charta to lepiej od simsona. Da sie to zrobić ale po co? mocy nie przybędzie za wieleSmile

Ta kosiarka ma zapewne 70ccm Wink

A jedyne co mozna wykorzystać z tego cylindra aby zrobić przeróbke w charcie czy tam ogarze to tuleja
więc tak kosiarka ma 70ccm ale to kosiarka brata i może ją sprzedać jedynie w całości. w romecie mam silnik 023 ponieważ jest to romet po przejściach i pójdzie na stunt do nauki mam jeszcze okazje kupić cylek od sima lekko używany 60ccm. ale jednak zostane przy ''tuningu'' według sałka. ale najpierw musze doprwadzić moto do jako takiej kultury.
a mam pytanko. co sądzicie o zestawach do rometów w których jest wał cylinder łożyska i uszczelki? zdaje mi sie że lepiej zrobić szlif oryginalnego cylindra bo tamte zestawy są chyba made in china czyli nie za specjalnej jakości. ale jeżeli macie dobre porady i wskazówki to piszcie z góry dzięki.

a mam pytanko. co sądzicie o zestawach do rometów w których jest wał cylinder łożyska i uszczelki? zdaje mi sie że lepiej zrobić szlif oryginalnego cylindra bo tamte zestawy są chyba made in china czyli nie za specjalnej jakości. ale jeżeli macie dobre porady i wskazówki to piszcie z góry dzięki.
(20-03-2013 21:10:10)scobedoo napisał(a): [ -> ]a mam pytanko. co sądzicie o zestawach do rometów w których jest wał cylinder łożyska i uszczelki? zdaje mi sie że lepiej zrobić szlif oryginalnego cylindra bo tamte zestawy są chyba made in china czyli nie za specjalnej jakości. ale jeżeli macie dobre porady i wskazówki to piszcie z góry dzięki.

Zestawy są nic nie warte, wszystko chińskie a łożyska wytrzymują "2 obroty wału".
(20-03-2013 16:01:22)konami1997 napisał(a): [ -> ]Jeżeli masz 50-t1 to powinneś mieć 019 silnik Smile

Były też t1 (2375) z 023
z tym że mam silnik 023 to się ciesze bo podobno 019 miały skrzynie do dupy. a romet i tak pod stunt pójdzie ;D
(23-03-2013 12:04:01)scobedoo napisał(a): [ -> ]z tym że mam silnik 023 to się ciesze bo podobno 019 miały skrzynie do dupy. a romet i tak pod stunt pójdzie ;D

Z tą skrzynią różnie było- jak dbasz tak masz.
(23-03-2013 12:04:01)scobedoo napisał(a): [ -> ]z tym że mam silnik 023 to się ciesze bo podobno 019 miały skrzynie do dupy. a romet i tak pod stunt pójdzie ;D

Nie oceniaj ksiązki po okładce. Zależy od egzemplarza
Stron: 1 2
Przekierowanie