Zakupiłem dzisiaj Ogara 205 z silnikiem Simsona S51. Ma 4 biegi. Dałem za niego 430 zł i dostałem troche części też(felga, siodło K60B, bęben). Foty dodam jutro bo dzisiaj było ciemno jak nim przyjechałem. Trzeba przy nim troche porobić. Do zrobienia: wymiana opon, założyć linke licznika i wymienić gazu. Założyć filtr powietrza stożkowy(i tu pytanie jak by sie sprawował K60B w tym silniku), zrobić tylne światło, wymienić olej i inne małe pierdółki
. W planach mam zrobienie kierunkowskazów, wymiana zawieszenia(przód najlepszy by był z Charta, a tył z czego byście polecili?), szlif cylindra i może malowanie chociaż jeszcze nie jest ono pewne.
http://mojemoto.pl/moto:1882,
(14-03-2013 23:05:53)patrykkol997 napisał(a): [ -> ]Foty dodam jutro bo dzisiaj było ciemno jak nim przyjechałem.
Cima i nic widać nie było
a w aparacie baterii nie mam
Chcemy zdjęć
, bo fajnie sie zapowiada
http://imageshack.us/g/1/10061798/
Filtr powietrza śmiesznie wygląda. W ogóle za mały opór dawał to go owinąłem szkotem. Światło już ogarnięte tylko kable podpiąć. Jutro tylko czyszczenie i estetyka. W poniedziałek po olej przekładniowy do sklepu( jaki polecacie?).
Ja osobiście polecam lux 10. Sam na nim jeżdżę i wszystko cacy. Sprzęgło nie ciągnie nie ślizga itp.
Hipol 15f bedzie w sam raz
Zobacze co będą mieli. Opona będzie w przyszłym tygodniu, później przegląd będzie. Przy rejestrowaniu go zamierzam przy okazji prawko AM załatwić.
Jak to się prowadzi na tych ciękich oponkach
? pewnie rzuca
Nie jest źle z prowadzeniem ale opony i tak do wymiany, tylna jest pęknięta a przedniej się bieżnik kończy.