(08-08-2013 23:53:06)patrykkol997 napisał(a): [ -> ] (08-08-2013 23:12:46)alek736 napisał(a): [ -> ]No nawet dobrze wygląda ten bak,tylko naklejki by się przydały reszta spoko
Chciałem dać napis "Romet" z Charta, na allegro zestaw naklejek kosztuje 10zł, ale za dostawe 9zł więc na razie nie. Jaką inną naklejke proponujecie?
Do niego koniecznie
/_//_/Romet
Na allegro
duboisi je sprzedaje. Kosztują bodajże 12,50 + wysyłka, ale cóż... Chcesz mieć ładne naklejki, to musisz trochę zapłacić
Mam problem z zapłonem na rozgrzanym silniku. Przejade 5km i nie chce palić. Wymieniłem kondensator, ustawiłem zapłon i wyczyściłem gaźnik, a dalej to samo. Jeszcze została mi cewka zapłonowa do wymiany.
Moment, moment nie rozpędzaj się z tymi wymianami...
Na rozgrzanym pali Ci z pycha? Jeśli na kopa nie pali, ale na zapych ruszy, to zwyczajnie masz h*jową świece.
(09-08-2013 15:28:31)Quake96 napisał(a): [ -> ]Moment, moment nie rozpędzaj się z tymi wymianami...
Na rozgrzanym pali Ci z pycha? Jeśli na kopa nie pali, ale na zapych ruszy, to zwyczajnie masz h*jową świece.
15 minut temu kupiłem nową świecę NGK B8HS i zobaczymy co z tego wyjdzie. Po przejechaniu 5km w tych upałach to nawet na pych nie bierze :/
Jak tam Ogarek,bo cicho się to zrobiło?
wszystko ustawiłem, pali od kopa zimny czy ciepły. w sobote spadł mi łańcuch i myślałem że wałek zyawczy wykrzywiło ale na szczęście wszystko gra
(24-02-2014 10:21:11)patrykkol997 napisał(a): [ -> ]wszystko ustawiłem, pali od kopa zimny czy ciepły. w sobote spadł mi łańcuch i myślałem że wałek zyawczy wykrzywiło ale na szczęście wszystko gra
No w końcu.
Ty ten gaźnik ponad pół roku ustawiałeś.
I czemu cały czas coś masz z tym łańcuchem?
(24-02-2014 11:16:47)kanilox napisał(a): [ -> ] (24-02-2014 10:21:11)patrykkol997 napisał(a): [ -> ]wszystko ustawiłem, pali od kopa zimny czy ciepły. w sobote spadł mi łańcuch i myślałem że wałek zyawczy wykrzywiło ale na szczęście wszystko gra
No w końcu.
Ty ten gaźnik ponad pół roku ustawiałeś.
I czemu cały czas coś masz z tym łańcuchem?
Gaźnik - on nie jest do końca dobry. Chodzi wszystko dobrze ale jest cały czas ssanie włączone i pali 3l/100km. Jak ssanie zostanie wyłączone to gaśnie, podejżewam zatkany któryś kanalik bo dysze są drożne.
Łańcuch - naciągnę, przejadę kilka km i znowu jest luźny. Zastanawiałem się kilka dni dlaczego tak się dzieje i zauważyłem że jak mocno nacisne hamulec tylny to łańcuch się luzuje - pręt po prostu przyciąga całe kółko. śruby dociągam mocno a to i tak wraca i nie wymyśliłem na to patentu jeszcze.
Dzisiaj jechałem na rondzie na którym był olej. Jakby to widział trener ŻKS ROW Rybnik to bez dwóch zdań bym został żużlowcem
. Jazda bokiem była ale opanowałem to i zjechałem na bok aby sprawdzić czy wszystko z maszyną ok i jest ok tylko troche śmierdziało gumą paloną po tym poślizgu
.
Tak z 2 tygodnie temu postawiłem ogara na mokrej ziemi i stopka się w nią wbiła. Za chwile było j*b i ogar na ziemi. Złamany kierunkowskaz był.