16-01-2014, 04:04:12
16-01-2014, 12:54:52
Szkoda że nie t1
Ale pikny. Na zloty forumowe idealny w pewnym sensie
Ale pikny. Na zloty forumowe idealny w pewnym sensie
16-01-2014, 13:59:15
No kultowa furka. Teraz takim kultem powoli stają się T3
16-02-2014, 05:08:54
Jakiś czas temu podczas demontażu siedzeń z opla dowiedziałem się, że mają one napinacze pasów pirotechniczne. Rozwiązanie w takim aucie ? fajna sprawa. Zaskakuje mnie ten opel nadal.
Na chwilę obecną auto nadal robimy aby nadal dzielnie służyło
Na chwilę obecną auto nadal robimy aby nadal dzielnie służyło
29-03-2014, 22:04:34
fajne autko ;-)
04-04-2014, 01:33:57
Opel jest już blisko końca.
Remont zaczęty chyba pierwszego stycznia. Będzie skończony na początku kwietnia czyli można liczyć 3.5 miesiąca
Kupiony nowy rozrząd 430 zł z pompą wody
Progi 110
Bak paliwa 180 zł
Nadkola tylne reperaturka wlewu paliwa 80
oraz reperaturka prawego nadkola tylnego 42
klapa tylna używana w idealnym stanie 100 zł
Lakiery 230 zł z racji że... pierwszy lakier wyszedł zbyt ciemny...nie wykonaliśmy próbnego malowania i od razu pomalowaliśmy pół auta... głupota !
Drugie lakiery były już dobrane prawidlowo i auto obecnie jest pomalowane odpowiednio
Dziś opel na lince popędził na mycie podwozia z racji braku tłumików, baku i butli ( 35 zł)
Jutro będzie miał robioną konserwację podwozia...
a następnie poprawki polerkę i dalsze składanie
Była w kilku miejscach uszkodzona podłoga, było pełno rdzy pod lakierem przez nieudolnego poprzedniego blacharza ze Skarżyska Piotrusia L.
Kto widział spawanie reperaturki baku na przyciętą starą skorodowaną blachę, kto widział nie zamykanie profili po wspawaniu reperaturki nadkola, chociaż mógłby tam nawalić sylinonu albo jakiejś zwykłej pasty uszczelniającej...
Jutro czeka mnie spawanie zderzaka i malujemy zderzak tylny.
Opel dostał w zimę strzała od dziadka z tico za co wyrwałem 300 zł (mam nadzieję, że malowanie będzie tańsze)
Planuję troszkę porobić przy nim, prócz tego co jest zrobione teraz to za kilka miesięcy będziey robic doły drzwi bo są bąble na każdych drzwiach i mimo, że nie są wielkie to trzeba to zrobić za czasu na gorąco .
Nie obyło się bez lipy, drzwi prawe tylne są wgniecione, nie jest to co prawda wielka wgniota, ale ją widać jednak i będzie poprawiona, drzwi stały i chyba dostały koziołkiem albo łapą od lewarka.
Auto jest zrobione perfekt w każdym razie, a progi wymieniane są w całości i spawane punktowo, a nie jak robią pewni magicy ze Skarżyska... tną próg w połowie w widocznej części, bez otwierania nawet drzwi. Spawają ściegiem, szpachla, malowanie i auto od wewnątrz zajebiście gnije
pozdrawiam, na dniach zdjęcia
Remont zaczęty chyba pierwszego stycznia. Będzie skończony na początku kwietnia czyli można liczyć 3.5 miesiąca
Kupiony nowy rozrząd 430 zł z pompą wody
Progi 110
Bak paliwa 180 zł
Nadkola tylne reperaturka wlewu paliwa 80
oraz reperaturka prawego nadkola tylnego 42
klapa tylna używana w idealnym stanie 100 zł
Lakiery 230 zł z racji że... pierwszy lakier wyszedł zbyt ciemny...nie wykonaliśmy próbnego malowania i od razu pomalowaliśmy pół auta... głupota !
Drugie lakiery były już dobrane prawidlowo i auto obecnie jest pomalowane odpowiednio
Dziś opel na lince popędził na mycie podwozia z racji braku tłumików, baku i butli ( 35 zł)
Jutro będzie miał robioną konserwację podwozia...
a następnie poprawki polerkę i dalsze składanie
Była w kilku miejscach uszkodzona podłoga, było pełno rdzy pod lakierem przez nieudolnego poprzedniego blacharza ze Skarżyska Piotrusia L.
Kto widział spawanie reperaturki baku na przyciętą starą skorodowaną blachę, kto widział nie zamykanie profili po wspawaniu reperaturki nadkola, chociaż mógłby tam nawalić sylinonu albo jakiejś zwykłej pasty uszczelniającej...
Jutro czeka mnie spawanie zderzaka i malujemy zderzak tylny.
Opel dostał w zimę strzała od dziadka z tico za co wyrwałem 300 zł (mam nadzieję, że malowanie będzie tańsze)
Planuję troszkę porobić przy nim, prócz tego co jest zrobione teraz to za kilka miesięcy będziey robic doły drzwi bo są bąble na każdych drzwiach i mimo, że nie są wielkie to trzeba to zrobić za czasu na gorąco .
Nie obyło się bez lipy, drzwi prawe tylne są wgniecione, nie jest to co prawda wielka wgniota, ale ją widać jednak i będzie poprawiona, drzwi stały i chyba dostały koziołkiem albo łapą od lewarka.
Auto jest zrobione perfekt w każdym razie, a progi wymieniane są w całości i spawane punktowo, a nie jak robią pewni magicy ze Skarżyska... tną próg w połowie w widocznej części, bez otwierania nawet drzwi. Spawają ściegiem, szpachla, malowanie i auto od wewnątrz zajebiście gnije
pozdrawiam, na dniach zdjęcia
04-04-2014, 01:35:59
Wielki post.
04-04-2014, 01:49:22
Podczas demontażu fotela kierowcy położyliśmy go na ziemi i bum. Wywaliło napinacz pasa, strzał i zółta tablica achtung
Na złomowisko i wykręć sobie sam. 10 zł zabieraj i uważaj, obchodziliśmy się z nim jak z jajkiem
Na złomowisko i wykręć sobie sam. 10 zł zabieraj i uważaj, obchodziliśmy się z nim jak z jajkiem
04-04-2014, 07:47:01
wystarczy wyłączyć napinacz przed demontażem, wtedy możesz sobie po nim skakać dowoli i nic nie wystrzeli
04-04-2014, 10:57:54
Jak go wylaczyc / wlaczyc? Lepiej skoro sa to miec je aktywne
04-04-2014, 12:05:54
No tak, ale nawet w instrukcji jest napisane że przed demontażem fotela należy dezaktywować napinacze pasów bo grożą zrobieniem bum Taką plastikową zawleczkę wkładasz na swoje miejsce i wsio. Jest ona przy napinaczu na żyłce
04-04-2014, 12:22:02
zawleczka ma wisieć jak jest aktywny w aucie gotowym do jazdy ?
04-04-2014, 12:24:31
tak, na codzień zawleczka ma być wyjęta i swobodnie wisieć
04-04-2014, 18:25:45
Grubo lecisz Błażej i to się ceni. Malujesz całe auto ? Jeśli mógłbyś powiedzieć ile wyniosło Cię lakierowanie całego auta to bd wdzięczny
Czekam na nowe fotki
Czekam na nowe fotki
13-04-2014, 02:34:22
Grubo nie grubo. Auto w 99 % skończone na tą serię.
Druga seria roboty za dwa miesiące. Czyli wtedy będzie naprawa wszystkich drzwi na dole (bąble na dole drzwi) mało widoczne bo lakier maskuje, ale będzie trzeba zrobić
Koszt remontu po znajomości wyniósł i tak sporo bo sama robota kosztowała tyle co druga astra, ale zrobiliśmy więcej niż myśleliśmy, że będzie do zrobienia
Z uśpieniem napinaczy fajna sprawa, szkoda, że odkryta po fakcie
auto może i nie jest pomalowane jak w fabryce, ale jest zrobione bardzo konkretnie, wszystko jest wyleczone, pospawane i zabezpieczone a podwozie i zbiornik wymalowane baranem 7 puszek
każdy profil zamknięty jest i wymazany pastami.
zderzak jest pospawany i pomalowany pięknie, klapa tylna i błotniki też fajnie, progi idealnie, najsłabiej jest pomalowany tylny plastik klapy dolny, tam jest kilka paprochów pod lakierem, ale tym się nie przejmuję bo auto ma na siebie zarabiać a nie pucować się
Auto po 4 miesiącach niechętnie zapaliło z racji słabego akumulatora (holowanie na lince, światła i kierunki, non stop swiecące stopy aby linka była napięta)
dodatkowo na słabe palenie złożyło się to, że i butla i zbiornik były wyjęte a zbiornik nowy, więc zanim pompa zassała paliwo do układu to aku padło i nie kręcił żywo
l
Jakiś czas temu przed myciem podwozia.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=...=1&theater
obecnie już skończona jest prawie, zostało założyć dekielki na koła i tylne chlapacze z nadkolami
Druga seria roboty za dwa miesiące. Czyli wtedy będzie naprawa wszystkich drzwi na dole (bąble na dole drzwi) mało widoczne bo lakier maskuje, ale będzie trzeba zrobić
Koszt remontu po znajomości wyniósł i tak sporo bo sama robota kosztowała tyle co druga astra, ale zrobiliśmy więcej niż myśleliśmy, że będzie do zrobienia
Z uśpieniem napinaczy fajna sprawa, szkoda, że odkryta po fakcie
auto może i nie jest pomalowane jak w fabryce, ale jest zrobione bardzo konkretnie, wszystko jest wyleczone, pospawane i zabezpieczone a podwozie i zbiornik wymalowane baranem 7 puszek
każdy profil zamknięty jest i wymazany pastami.
zderzak jest pospawany i pomalowany pięknie, klapa tylna i błotniki też fajnie, progi idealnie, najsłabiej jest pomalowany tylny plastik klapy dolny, tam jest kilka paprochów pod lakierem, ale tym się nie przejmuję bo auto ma na siebie zarabiać a nie pucować się
Auto po 4 miesiącach niechętnie zapaliło z racji słabego akumulatora (holowanie na lince, światła i kierunki, non stop swiecące stopy aby linka była napięta)
dodatkowo na słabe palenie złożyło się to, że i butla i zbiornik były wyjęte a zbiornik nowy, więc zanim pompa zassała paliwo do układu to aku padło i nie kręcił żywo
l
Jakiś czas temu przed myciem podwozia.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=...=1&theater
obecnie już skończona jest prawie, zostało założyć dekielki na koła i tylne chlapacze z nadkolami