Jeśli to ma też jakoś wyglądać, to na pewno trzeba będzie przerobić mocowanie silnika - P&P to nie "siedzi", a robiąc po najmniejszej linii oporów, byleby tylko jakoś ten inny silnik zamocować - pewnie wyjdzie kupa. Jak chcesz tylko wywiercić dziurkę, coś tam podgiąć, coś tam podciąć - odpuść sobie...
Wiadomo - każdy by chciał "gotowy" patent, ale tu zwyczajnie ciężko o coś takiego - taka dola pioniera
Skoro masz i ramę i silnik na swap, to sam możesz sobie wszystko wstępnie pomierzyć - rozstawy, skrajne wymiary obu silników i ich różnice...
Kluczowe będzie tu dorobienie nowych płaskowników (mocowań) pod silnik m541 oraz dobranie odpowiedniego ich położenia - aby nie tylko pasowało, ale i nie wyglądało śmiesznie.
Ja bym zaczął od przymierzenia takiego silnika do ramy - po prostu - mniej więcej go tam przyłóż i oceń. Pomocne mogą się też okazać szablony z tektury, rysunki...
Są lepsze i gorsze swapy, ale zwykle te lepsze to takie, nad którymi ktoś przysiadł i się zastanowił... Bo wykonalne jest (prawie) wszystko.
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.