Witajcie bkrukl oraz Jorginsson, dzięki, że napisaliście jako pierwsi w tym wątku, czym jeszcze bardziej zmotywowaliście mnie do dalszego działania.
Jeżeli chodzi o zbiornik paliwa wiem, że te modele powinny mieć typu "na wcisk" lecz w tym komarku odkąd go mam, zawsze zbiornik był odkręcany moim zdaniem jest wygodniejszy w użytkowaniu.
Tylne amortyzatory mam przygotowane zakryte, prezentuję je na zdjęciu poniżej
Jorginsson, Super, bardzo się cieszę w takim razie Zdecydowanie będę chciał wyremontować ten motorower wg obecnej mojej wizji wykończenia którą mam, niekoniecznie musi to być oryginał wg. modelu/rocznika. Będzie mi zależeć raczej na regeneracji każdego elementu. Rocznik mojego Komarka to 1979. Co do koloru, również masz rację. Planuję uderzyć w kolor zielonożółty, który bodajże stosowano w tych modelach z palety kolorów (Fiata 125?) - ale mogę się mylić)
Jako pierwszy temat do rozważenia, załączam zdjęcie podnóżka kierowcy, który moim zdaniem jest dość wykrzywiony. Zastanawiałem się czy tak ma być lecz kiedy podnóżek był przykręcony do Komarka w stanie złożonym, to zawsze miał luzy i tendencje do luzowania i telepania się. I tutaj pytanie, czy próbować regenerować/prostować ten co mam, czy może poszukać bardziej prostego zamiennika, który mógłbym założyć?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-07-2020 13:41:22 przez Art37.)
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.