Wiesz kolego, oczywiście forum jest od tego żeby pomagać, ale takich tematów było od groma. Używaj opcji Szukaj.
-K60b z Wierchowiny/ Karpaty, ale made in CCCP - ciężko dostępny
-Amal 19 - średnia/wysoka półka cenowa
-Dellorto (nie wiem, jak to się pisze), ani jaki konkretnie - drogi i raczej do mocno kombinowanych motorów
-gaźniki z pilarek spalinowych
To oczywiście tylko bardziej popularna rozwiązania (przetarte szlaki).
Pamiętaj, że oryginalny gaźnik mimo wszystko wybacza dużo niedociągnięć regulacyjnych, zmieniając gaźnik licz się z tym, że początkowo trudniej go będzie zestroić z motorem (sam gaźnik, zapłon, świeca) i dodatkowo sam karburator raczej nie poprawi Ci osiągów jeśli nie masz innych modyfikacji.
Jeśli zależy Ci na wkręcaniu to zacznij od zapłonu CDI, to tak naprawdę otwiera do tego drogę.
Ja bym na Twoim miejscu postarał się o radziecki K60b albo nasz rodzimy GM-13f (z odpowiednimi dyszami). Powpisuj sobie wymienione gaźniki w forumową wyszukiwarkę (możesz dodać tag "205" i na pewno będziesz miał lektury na parę godzin.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-06-2019 16:15:47 przez Jorginsson.)
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.