Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Nowy gaźnik ogar 205
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Jaki polecacie gaźnik do Rometa ogar 205?. Aby obroty były dobre, i gdyby się poprawiły osiągi nie obraził bym się. Najlepiej podajcie link żebym dziadostwa nie kupiłBig Grin
Wiesz kolego, oczywiście forum jest od tego żeby pomagać, ale takich tematów było od groma. Używaj opcji Szukaj.
-K60b z Wierchowiny/ Karpaty, ale made in CCCP - ciężko dostępny
-Amal 19 - średnia/wysoka półka cenowa
-Dellorto (nie wiem, jak to się pisze), ani jaki konkretnie - drogi i raczej do mocno kombinowanych motorów
-gaźniki z pilarek spalinowych
To oczywiście tylko bardziej popularna rozwiązania (przetarte szlaki).
Pamiętaj, że oryginalny gaźnik mimo wszystko wybacza dużo niedociągnięć regulacyjnych, zmieniając gaźnik licz się z tym, że początkowo trudniej go będzie zestroić z motorem (sam gaźnik, zapłon, świeca) i dodatkowo sam karburator raczej nie poprawi Ci osiągów jeśli nie masz innych modyfikacji.
Jeśli zależy Ci na wkręcaniu to zacznij od zapłonu CDI, to tak naprawdę otwiera do tego drogę.
Ja bym na Twoim miejscu postarał się o radziecki K60b albo nasz rodzimy GM-13f (z odpowiednimi dyszami).
Powpisuj sobie wymienione gaźniki w forumową wyszukiwarkę (możesz dodać tag "205" i na pewno będziesz miał lektury na parę godzin.
Rozwiercasz oryginalny na 15, bądź 15,5 jak masz szczęście. Dysza główna 50, dysza wolna 30bądź 40 lub oryginalna.
8000 to robi bez większego pierdnięcia.
Mój 019 po protingu na takim rozwiercie leci prawie 80. Przełożenie 15/33

A no i zapłon na przerywaczu nie znosi obrotów. Po 2-ch km potrafi się wytrzeć.
Okej !. Dzięki za pomoc !
Jeszcze ja wtrącę swoje 2 grosze. Jeśli chcesz gaźnik który poprawi osiągi i nie chcesz dawać króćca to kup Amal 16mm, powinien wejść po rozfrezowaniu otworów. Tylko pamiętaj że trzeba dobrać odpowiednią dysze.
Potwierdzam, platynki i tuning to jedno wielkie utrapienie.
Przekierowanie