Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Odpowiedz 
Komar 2350 dziennik odbudowy mojego pierwszego moto
Autor Wiadomość
rafal.jagielski1 Offline
Nowy
*

Liczba postów: 47
Imię:
Skąd:
Pojazd:
Post: #1
Komar 2350 dziennik odbudowy mojego pierwszego moto
Witam,
Postanowiłem pomalu wziasc się za odbudowę mojego moto który od parunastu lat stał w garażu. Jako 14latek nim jeździłem... Teraz na codzień mam inny moto ale postanowiłem zrobić renowacje i przywrócić komarkowi pierwotny stan. Jest trochę do roboty i trochę sam niestety napsulem bo nie dbalo się o niego nalezycie.

No nic oto baza wyjsciowa. Zapewne będę miał pełno pytań do was bo widzę szeroką wiedzę w temacie. Sam trochę robiłem przy nim niestety trochę druciarstwa zrobiłem z czego nie jestem zadowolony. Ale teraz ma być lepiej. Trochę w niego już zainwestowałem jednak będę musiał jeszcze raz to po rozbierać i zrobić jak fabryka nakazała.... A może lepiej jak wy radzicie bo różnie z tą fabryka bywało hehe

OK zaraz opiszę co jest do zrobienia i co planuje zrobić i jaki jest status i zakres robót

                   

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

A to jest to do czego daze (może jakieś jest forumowy... Zdjęcia pochodzą z google'a)

Oryginalnie chyba był coś taki

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Ale taki kolor... Tzn pociemnial byl jak nim jeździłem i bardziej mi się taki podoba... I chyba zrobię coś pomiędzy    

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-04-2019 19:55:09 przez rafal.jagielski1.)
27-04-2019 19:45:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
rafal.jagielski1 Offline
Nowy
*

Liczba postów: 47
Imię:
Skąd:
Pojazd:
Post: #2
Komar 2350 dziennik odbudowy mojego pierwszego moto
Ok tak więc dziś nastąpił wstępny rozbiór i szacowanie zakresu robót.

I teraz tak:

KAROSERIA:

1)prace blacharskie

- Musze naprawić mocowanie jednego amortyzatora - jest urwany gwint więc coś muszę wykombinować... już gdzieś znalazłem opis kol. joozka z forum przerabial już podobny problem (zresztą z tego co wstępnie przeglądałem forum to chyba nie ma tematu którego nie przerabial)... wiec będzie to pomocne

- muszę naprawić mocowanie stopki/nogi bo jest pourywane

- będę musiał dorobić mocowanie podnóżek bo pokrzywione bardzo myślę że nie ma co ratować

- muszę wyprostować parę elementów takich jak: błotnik przód, mocowanie silnika jedno... Nie wiem czemu jest lekko skrzywione.

2) poszukać paru elementów takich jak stopka oraz bagaznik(czarny był) gdzieś to miałem... mam nadzieję że nie wyrzuciłem

3)

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
28-04-2019 00:02:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Wodnik Offline
El Dezametto Mecánico
*


Liczba postów: 163
Imię: Szymon
Skąd: Kleczew (PKN)
Pojazd: Romet 2375
Post: #3
RE: Komar 2350 dziennik odbudowy mojego pierwszego moto
Powodzenia w pracach i zachęcamy do dokumentacji. Wink

Podrywasz Blachary i bujasz się na mieście bo masz Rometa za złotówek całych 200
28-04-2019 00:07:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
rafal.jagielski1 Offline
Nowy
*

Liczba postów: 47
Imię:
Skąd:
Pojazd:
Post: #4
Komar 2350 dziennik odbudowy mojego pierwszego moto
Ehh 15 minut tylko na edycję postu jest... Także kontynuuje swoje wstępne szacunki i dokumsntacje

KAROSERIA cd.

3) muszę zadecydować - mam nadzieję że mi pomożecie jako doświadczeni w temacie - co dać do chromowania a co można kupić i jest w takiej samej albo lepszej jakości a co szukać oryginału i renowacje robić albo ratować za wszelką cenę swoja rzecz


Napewno nie mam:
- osłon gaźnika
- jednej bialej/kremowej gumy manetki ale może być tak żeby nie odroznialy się wymienić obie
- i pewnie wielu innych rzeczy

SILNIK:
niby jakiś remont robilem (wymieniany tłok i cylinder uszczelki i siemeringi) w zeszłym roku ale to było na szybko i trzeba zrobić raz a porządnie.

1) napewno muszę naprawić aluminiowe problemy w karterach....a może nawet wymienić kartery jeśli się nie uda pospawac ubytków.

Czyli:
- urwane jest jeden kawałek przy starterze w środku silnika co te odboje się zapierają... To chyba nie będzie problem i nie będzie widoczne więc powinno być ok. Starter nawet bez tego kawałka działa ok
- oderwany kawałek aluminium przy wyjściu elektryki.. ukruszone jest kawałek. Tu już niestety może być widać i tego się obawiam czy będzie ładnie do uratowania
- przy montowania linki sprzęgła do silnika... gdzie jest gwint ukruszony jest kawałek aluminium. Linka trzyma się i jest to minimalne ukruszenie nie wpływające na pracę czy stabilność pracy linki sprzęgła ale może psuć efekt

2) zrobić generalke... sprawdzić wal bo w sumie na tym tłoku i cylindrze chodził może łącznie 10 minut celem odpalenia i sprawdzenia "co w trawie piszczy"
- zmienić łożyska i siemeringi... Te co miałem czasem za ciężko wchodziły i po odpaleniu coś mocno dymil więc myślę że nie za szczęśliwe one były.

3) ładnie wypolerowac... bo szkielkowany brzydko wygląda i mi się nie podoba o wiele ładniej wygląda wypolerowany (chyba że macie inne doświadczenia z wyglądem waszych jajek)

4) dobrze poustawiac... Jest nowy gaźnik chyba będzie nowe koło zamachowe i iskrownik (to co mam ma duże bicie bo czasem jako dzieciak ściągnalem bez ściągacza) chyba widziałem ZTM oryginalne nowe gdzieś.



Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
28-04-2019 00:32:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Paweł123 Offline
Kopruchowiec
*


Liczba postów: 133
Imię: Paweł
Skąd: Bąków
Pojazd: Romet Komar
Post: #5
RE: Komar 2350 dziennik odbudowy mojego pierwszego moto
Oo ja właśnie remontuje Komarka w tym wiśniowym kolorze Big Grin http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=47312
Powodzenia w pracach Smile Fajnie długo opisujesz, trzymaj tak dalej

#ROBI_SIĘ_NOWA
28-04-2019 09:51:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
rafal.jagielski1 Offline
Nowy
*

Liczba postów: 47
Imię:
Skąd:
Pojazd:
Post: #6
Komar 2350 dziennik odbudowy mojego pierwszego moto
O faktycznie... Po namyśle chyba zostawię kolor oryginalny... Też jest ok.

Mam pytanie co dawales jako tuleje do zawieszenia wachacza...? Gdzieś spotkałem opinie że te z allegro tuleje są słabe i chyba też średnio pasują....co skutkuje szybkim przedstawieniem geometrii

Niestety kosztorys mi się zwiększa.... Nie mogę znaleźć nogi oraz bagażnika... Okazało się że też jeden dekiel od piasty - przód jest popekany więc pewnie trzeba wymienić bo spawane będzie widać. Do tego wszystkiego mam rozwiercona obudowę amortyzatora jednego... Moje druciarstwo poprzednich lat pewnie spadała więc na srubke zrobiłem.... Chyba żeby zalać spawem i chromowac całe albo kupić nowe znaczy całe regenerowane wypiaskowane Ehh zawsze cos

Do tego zastanawiam się odnosnie karterow. Ten jeden z zewnątrz nie jest ładny ale też wątpię żeby na rynku coś lepszego znaleźć....


Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
28-04-2019 15:48:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
rafal.jagielski1 Offline
Nowy
*

Liczba postów: 47
Imię:
Skąd:
Pojazd:
Post: #7
Komar 2350 dziennik odbudowy mojego pierwszego moto
Z racji mnustwa roboty niezwiązanej z bzykiem niewiele się działo... Dziś znalazłem chwilę i naprawiłem mocowanie jednego amortyzatora (drugi wygląda na ok)

Na gwintowane m8... Teraz kupić taką śrubę (na zdjęciu wkrecona inna długa żeby zobaczyć czy prosto wyszło )

Efekt poniżej.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Zdajalem w końcu też wachacz i wycisnalem też w końcu stare tuleje... Trochę z tym zabawy było bo musiałem kombinować że śruba na dźwignię... Wzmocnilem też na wachaczu mocowanie amortyzatora.. Niby było ok ale wolałem nadspawac troszkę... Za pięknie to nie wyszło ale jeszcze muszę dremelem doszlifowac. Żeby ładnie było po spawanie... Zdjęcia brak

Dodatkowo zacząłem myśleć nad naprawa mocowania nóżki... Narazie wyglada jak ponizej

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-05-2019 21:41:42 przez rafal.jagielski1.)
03-05-2019 21:37:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
rafal.jagielski1 Offline
Nowy
*

Liczba postów: 47
Imię:
Skąd:
Pojazd:
Post: #8
Komar 2350 dziennik odbudowy mojego pierwszego moto
Zaczął się urlop więc dziś trochę podzialalem przy bzyku (niestety za wiele zdjęć nie robiłem gdyż zbytnio pochloniety byłem robota )

Dziś zrobilem:
1) rama przyspawalem (poprzez uprzednio przygotowany otwór) i wyszlifowalem mocowanie amortyzatora (to co wcześniej naprawiłem poprzez gwintowania) wyszło pieknie

2) poszlifowalem dremelem dziwne odpryski od spawow oryginalnych... dziwne ale sporo fabryka narobił tego

3) kupiony uprzednio bagażnik... 3 zkolei (mój oryginalny gdzieś zaginął.... Drugi który kupiłem przepalilem spawarka... Szkoda bo zdrowy i ładny byl.. znaczy jest)... Naprostowalem i zrobiłem na glanc

4) posortowalem wszystkie elementy na kartony... Do malowania czarne, do chromowania, do malowania na kolor,

5) rozebralem licznik i doszedłem do stluczonej lampy zdemontowalem oraz do chromowania pójdzie metal wokół lmpy oraz licznika(cyferblat wygląda jak nowy więc wyczyszcze tylko)

6) zacząłem rozbierać koła (kupiłem 2 piasty (tył i przód...moje maja drobne uszczerbku na deklach) ale chyba cześć tylko użyje z nich... temat rozwojowy)


Zadecydowalem że obręcze kół dam do chromowania... chyba są proste bo na oko tak to wygląda .... zastanawiam się nad szprychami... czy kupować nowe czy te chromowac (a tak wogole zakładać chromowane czy tylko ocynkowane?) co o tym myślicie?

Najważniejsze tematy które przedemna to:
- Podnóżek/podstopnik... Dziwne mam taki jak od sporta (ktoś wie czemu?)
- rama... Mocowanie podnozka musze albo przeszczepic albo dorobic... (boję się trochę nad spawaniem samemu tego może oddam do blacharza?)

Czekam też na części oraz muszę rozwiązać problem amortyzatorów (tu chyba odezwę się do kół. joozka)


Mam nadzieję że trochę przyspiesza pracę teraz... Bo ostatnio niewiele się dzialo

Wstawiam zdjęcie które wysłałem jako wycenę do chromowania (200zl za to krzyknął... Chyba dobrze?) za koło po 150(obrecz)






Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
21-07-2019 00:02:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo rafal.jagielski1 za ten post.
joozek Offline
senior


Liczba postów: 1,774
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
Post: #9
RE: Komar 2350 dziennik odbudowy mojego pierwszego moto
..."- Podnóżek/podstopnik... Dziwne mam taki jak od sporta (ktoś wie czemu?)" ... w tym roczniku taki był. Zwróć również uwagę, że podnóżki kierowcy są inne niż do późniejszych roczników. Sprawdź od razu, czy sam chromowany pedał nie ma luzu na tym sworzniu (to norma zużycia tego elementu).
Mała też uwaga do zdjęcia, na którym widać części przedniego zawieszenia - wahacze pchane. Nie widzę w śród nich miseczek i prowadnic przegubów samych wahaczyków i sprężyn. Nie cynkuj ich, tylko umyj i wyczyść. Muszą być twarde.

Przy okazji, kolor Twojego owada powinien być jaśniejszy, to już KOMAR 3, ciemniejsze były KOMAR 2
np taki Tongue




Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-07-2019 00:30:49 przez joozek.)
21-07-2019 00:22:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
rafal.jagielski1 Offline
Nowy
*

Liczba postów: 47
Imię:
Skąd:
Pojazd:
Post: #10
RE: Komar 2350 dziennik odbudowy mojego pierwszego moto
(21-07-2019 00:22:02)joozek napisał(a):  ... w tym roczniku taki był. Zwróć również uwagę, że podnóżki kierowcy są inne niż do późniejszych roczników. Sprawdź od razu, czy sam chromowany pedał nie ma luzu na tym sworzniu (to norma zużycia tego elementu).

Ok... o tym nie pomyślałem choć mój aktualny podnozek jest w opłakanym stanie więc nie wiem czy wiarygodnie pokaże luzy... chyba żeby na jakimś precie o odpowiednim fi to sprawdzić.

Przy okazji zapytam czy takowy podnóżek masz w ofercie części bo i tak będę się odzywał odnośnie amortyzatorow tylnych i tuleji na przód.....to bym może większe zamówienie złożył..

(21-07-2019 00:22:02)joozek napisał(a):  Mała też uwaga do zdjęcia, na którym widać części przedniego zawieszenia - wahacze pchane. Nie widzę w śród nich miseczek i prowadnic przegubów samych wahaczyków i sprężyn. Nie cynkuj ich, tylko umyj i wyczyść. Muszą być twarde.
OK bo to zrobione zdjęcie elementów do chromowania. Inne elementy leżą w kartonach i czekają


(21-07-2019 00:22:02)joozek napisał(a):  Przy okazji, kolor Twojego owada powinien być jaśniejszy, to już KOMAR 3, ciemniejsze były KOMAR 2
np taki
Tak w taki kolor pójdę przekonałem się dziś jak zobaczyłem kolor pod brudem nie ruszony przez UV jaki to nr z palety RALu?

Kolejne pytanie... wydaje mi się że miałem np osłonę elektryki w osłonie kremowej/białej... Zastanawiam się czy nie powinien mieć np kedry i linki i elektryke w bialym/kremowym kolorze... Jak to było w tych latach?
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-07-2019 00:59:27 przez rafal.jagielski1.)
21-07-2019 00:57:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
joozek Offline
senior


Liczba postów: 1,774
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
Post: #11
RE: Komar 2350 dziennik odbudowy mojego pierwszego moto
Co do podnóżka ... tu masz ściągę Cool

http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthrea...72&page=10

Oczywiście możesz skorzystać z moich usług, zapraszam Shy

Co do dodatków z PCV - w latach 70/73 stosowano ... chyba ... Rolleyes kremowe, np kedra zbiornika, osłony (rurki) izolacji, linki. Natomiast uchwyty kierownicy do tego malowania były czarne.



Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
21-07-2019 11:45:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
rafal.jagielski1 Offline
Nowy
*

Liczba postów: 47
Imię:
Skąd:
Pojazd:
Post: #12
Komar 2350 dziennik odbudowy mojego pierwszego moto
Kurcze dziś zauważyłem jeden problem... Po zdjęciu szprych jedna felga trochę wygląda na krzywa (zamontowana była na tyle)... I zastanawiam się czy to szprychy naciagaly czy coś jest nie tak jednak z felga (zaplecione koło wydawało się proste)

Drugi problem tez z felgami otóż wpadłem na pomysł umycia trochę kerszerem elementów no i na felgach okazało się że ten chrom zaczal odpadac ukazując rdzę.... I teraz zastanawiam się czy jest sens chromowac czy nie kupić jakiś nowych zamiennikow

Co sądzicie?


Właśnie też zastanawiam się jaki podnóżek był w moim komarze... Pod linkiem są 2 podnozki które wyglądają tak samo poza wymiarami (np. Jeden robiony z profilu 18 drugi z 20... Różnią się też tym bolcem dospawywanym.)



Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
22-07-2019 01:29:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
rafal.jagielski1 Offline
Nowy
*

Liczba postów: 47
Imię:
Skąd:
Pojazd:
Post: #13
Komar 2350 dziennik odbudowy mojego pierwszego moto
Jednak decyzja kupiłem felgi że stalmotu oraz szprychy od Bartnika tak jak na forum polecaliscie... Czekam na kuriera...

Zamówiłem także trochę stali aby odbudować mocowanie nóżki (tu będę miał prośbę o podanie prze jakąś miła osobę wymiarów od poszczególnych elementów)

45mm średnica grubość 3mm to na cześć zewnętrzna

Oraz 40x4 mm to bedzie cześć wzmacniająca oraz połączeniowa

Mam zamiar osadzic czesc łącząca do ramy oraz do dorobionego elementu oraz razem to jakoś zespawac... Póki co czekam na kuriera.

Kupiłem naklejki ... Tak jak kol joozkek gdzieś polecał z (chyba Wrocławia moto naklejki czy jakoś tak)

Oraz dziś na placu boju jest szlifowanie i polerka Piast.... Sporo roboty z tym jest. Ale znalazłem patent automatyzujacy www. Czynnosc tj gumki polerskie do dremela super sprawa przysuwam do piasty gumką która to obraca piasta i lekko szlifuje poleruje bez jakichkolwiek uszkodzeń czy odkształcenia... Później mam zamiar papier 1000 i 2000 i jakaś pastę polerska.... Żeby efekt był bliski lustra choć to na tych kształtach ciężkie do osiągnięcia... A np. Nie chcę uszkodzić oryginalnego kształtu czy też napisów dlatego bez piaskowania się obeszło

Dobra kończę kosic i wracam szlifowac


Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
24-07-2019 18:12:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo rafal.jagielski1 za ten post.
rafal.jagielski1 Offline
Nowy
*

Liczba postów: 47
Imię:
Skąd:
Pojazd:
Post: #14
Komar 2350 dziennik odbudowy mojego pierwszego moto
Dziś walka z mocowaniem stopki.


Montuje cześć prowadząca... musiałem wyciąć na mocowanie wachacza tył bo chciałem żeby głębiej to weszło a tym samym większą powierzchnia osadzic.
Na to wystające przyjdzie rura 3mm (tak wiem muszę obrobic mocowanie gdyż nie wchodzi narazie) o fi 45mm czyli jak oryginał.


Prosiłbym kogoś o zwymiarowanie od charakterystycznych elementów tego co mi brakuje tzn wymiar "w dół" od elementów
Mocowanie wachacza
Oraz odbojnika stopki te mam oryginalnie mocowane i będą punktem odniesienia do dalszych prac.

I


Prawdopodobnie będzie tak jak z tym dolozonym elementem ale chce mieć pewność....flatego potrzebne są wymiary

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-07-2019 12:37:59 przez rafal.jagielski1.)
26-07-2019 12:34:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
rafal.jagielski1 Offline
Nowy
*

Liczba postów: 47
Imię:
Skąd:
Pojazd:
Post: #15
Komar 2350 dziennik odbudowy mojego pierwszego moto
Modernizacji ciąg dalszy. Dziś odebrałem błotnik i poszlifowalem sprawy... Chyba trochę szpachli będzie trzeba nałożyć niestety

Oraz ciąg dalszy walki z mocowaniem nóżek... Trochę musiałem poczekać na wytoxzenie końca rury gdyż brakowało 1-2mm na średnicy a katowka bałem się tego ruszać tak więc widać już mój pomysł.... Wiem trochę przerost formy nad treścią tak gruba ścianka ale ciężko Nalezc odpowiednie profile i w sumie takie coś wymyślilem... nie jest to wcisniete bo jeszcze przymiarki trwają dlatego takie szpary pomiędzy

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-07-2019 21:21:22 przez rafal.jagielski1.)
26-07-2019 21:20:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 2 użytkowników postawiło piwo rafal.jagielski1 za ten post.
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2019. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Usermap | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Jednoślad miesiąca
Wrzesień - Szatek

Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Garażowy vlog
Ostatni post: skinder
Dzisiaj 12:26:50
» Odpowiedzi: 190
» Wyświetleń: 24616
Remont generalny silnika ...
Ostatni post: kacperszkudlarek
Wczoraj 23:56:25
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 176
Śmieszne i ciekawe linki,...
Ostatni post: kacperszkudlarek
Wczoraj 23:38:58
» Odpowiedzi: 1169
» Wyświetleń: 44350
Zacięty prędkościomierz. ...
Ostatni post: Liissu
Wczoraj 23:18:05
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 231
"Jednoślad miesiąca" Paźd...
Ostatni post: Szymon72
Wczoraj 22:45:05
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 591
remont Jaguara
Ostatni post: romet3kolory
Wczoraj 22:32:28
» Odpowiedzi: 19
» Wyświetleń: 1845
139fmb nie skręca się na ...
Ostatni post: seler1500
Wczoraj 22:17:15
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 78
Ogar 200 lub 205
Ostatni post: kuba7
Wczoraj 20:09:09
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 42
Jakie łożyska kupić
Ostatni post: Wojciszek
Wczoraj 20:01:20
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 1134
Romet Sport z lombardu
Ostatni post: jurek_1961
Wczoraj 17:47:32
» Odpowiedzi: 15
» Wyświetleń: 1531
Zużyty cylek
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 16:38:44
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 84
Wypadające biegi
Ostatni post: filipwlodarczyk2006
Wczoraj 09:37:40
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 230
Honda CBR 929RR
Ostatni post: kedzik28
18-10-2019 22:06:39
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 68
Remont motorynki z kurni...
Ostatni post: gregorian2008
18-10-2019 21:15:45
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 1595
Chromowanie kół
Ostatni post: stqc
18-10-2019 16:40:53
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 346

Reklama