Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Historia zakładów Romet
Autor Wiadomość
kuzma Offline
Technik
*


Liczba postów: 536
Imię: Suzuki GF 250
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #1
Historia zakładów Romet

Sprzedam zabytkową Suzuki GF 250 jedyny egzemplarz w Europie
29-01-2016 14:05:24
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Quake96 Offline
Zielono mi :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,757
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #2
RE: Historia zakładów Romet
O Boże to już nawet tutaj się pojawiło? Toć to co jest tam napisane po części mija się z prawdą. Bo co to za Romet 50T ? 50-T-1 jak już. Poza tym najpierw piszą, że to Ogar 200 był znacznie żwawszy od naszych polskich silników, a potem piszą, że T-1 z 019 był najmocniejszy. No albo to albo to, ludzie. Że nie wspomnę o rzekomym v-maxie T-1 wynoszącym 65km/h. Chyba z przepaści :F

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
29-01-2016 15:20:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 2 użytkowników postawiło piwo Quake96 za ten post.
Dawdzio Offline
Hold my mustache!
Moderatorzy


Liczba postów: 2,578
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
Post: #3
RE: Historia zakładów Romet
Chyba znam źródło tych bzdur kreatywnych informacji. Proszę:
http://www.romet.pl/Historia_motoryzacji,14.html
Najbardziej podobają mi się zdjęcia. No spójrzcie tylko na te niesamowicie kreatywne ujęcia, które aż zapierają dech. Na pierwszy rzut oka widać, że robił je zawodowy fotograf. A do tego jeszcze te dokładne podpisy pod nimi, żeby nawet ten, kto nie zna się na Rometach wiedział czym jest kolorowa plama powyżej zaskakująco niezwykle ukazany pojazd na zdjęciu powyżej. Całe szczęście, że podpisy robił ktoś znający się na rzeczy, albo chociaż osoba zdolna poświęcić pół godziny, ze swojego wysoko marnie opłacanego czasu pracy, żeby zagłębić się w temat chociażby nie tylko na poziom Wikipedii i zaskoczyć wszystkich Polaków zdjęciem unikatowego prototypu Motorynki Komar, tzw. sztywniak, wyposażonego w silnik, tzw. kwadraciak. Prototyp ten został wykonany tylko w ilości 0,78654 sztuki i do dziś nie zachował się żadna jego część. Warto też zwrócić uwagę na mniej wyjątkową, ale zachowaną w 100% w oryginale Motorynkę Pony.
Dobrze, że firma, "która przejęła nie tylko markę, ale również polską motoryzacyjną tradycję" zna ją i szanuje, aby jej produkty zachwycały wciąż pomimo tylu lat po założeniu Rometu. Artykuł Histeria Historia motoryzacji przekonał mnie o tym. Idę kupić kibel od Arkusa motorower z polskiej, kultowej marki Romet, zanim wszystkie się rozejdą.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-01-2016 20:16:38 przez Dawdzio.)
29-01-2016 20:11:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 7 użytkowników postawiło piwo Dawdzio za ten post.
Quake96 Offline
Zielono mi :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,757
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #4
RE: Historia zakładów Romet
Cudnie podsumowane Smile Oni znani są z takich wtop względem historii prawdziwego Rometu Tongue

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
29-01-2016 22:36:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Romet retro problem z prz...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 00:37:48
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 107
Części
Ostatni post: marcin1479
Wczoraj 22:52:55
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 291
Moc silnika 023
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 22:42:02
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 68
Gdzie kupić nowe koło do ...
Ostatni post: tramwajarz
Wczoraj 21:45:52
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 113
kolejne problemy z komare...
Ostatni post: bartwilku
Wczoraj 14:27:43
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 218
Kupię Kupię ramę z dokume...
Ostatni post: krzysiekli1989
05-05-2024 11:11:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 82
Uszczelki silnika
Ostatni post: romek
04-05-2024 18:54:18
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 195
Remont Silnika
Ostatni post: marcin1479
03-05-2024 21:26:36
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 364
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: wigryman
03-05-2024 21:22:34
» Odpowiedzi: 20
» Wyświetleń: 824
Czy były 2 rodzaje karter...
Ostatni post: Keizo
02-05-2024 21:24:07
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 222
Uchwyt lampy Rakiety
Ostatni post: krisb120
02-05-2024 14:18:51
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 130
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: mateuszf
30-04-2024 19:23:34
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 531
Kupię części
Ostatni post: komarek54
29-04-2024 22:36:55
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 222
Ogar 200 Romka '84
Ostatni post: romek
29-04-2024 21:37:57
» Odpowiedzi: 118
» Wyświetleń: 14106
#2 Charcik Deca
Ostatni post: romek
28-04-2024 15:11:49
» Odpowiedzi: 71
» Wyświetleń: 36956

Reklama