Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Problemy z silnikiem 023
|
Autor |
Wiadomość |
Paweł123
Kopruchowiec
Liczba postów: 149
Imię: Paweł
Skąd: Bąków
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Problemy z silnikiem 023
Szczerze, to większość romecików z tym cylindrem "60" nie chce jechać. Bo to tak z dupy na siłe rozwiercony seryjny cylinder, do tego chiński w którym okna i kanały mają wiele do życzenia. Rwij góre, porównaj okna i kanały z seryjnym cylindrem(co trzeba to frez i jazda), zrób mu ładne fazy by pierścieni nie targało, zobacz drożność wydechu, czy świeca ma dobrą ciepłote(konieczie iskra bo na tym najlepiej mi chodziło) to tego ogranij gaźnik bo na seryjnej dyszy to ci nie pojedzie niestety, a nawet bym się pokusił nad zmianą na amala 16 za 50ziko lub jakieś dellorto, albo przynajmniej gm13f z 019 (też nie raz ta 60 mi ożyła na tym gaźniku) i porządna regulacja, i nie ma prawa że nie będzie chodziło.
Potem zostaje ci grzebać dalej czy nie biere lewego na łączeniu komory korbowej itp itd.
A no i zapomniałem dopisać, fajnie kupić taki zestawik 60 właśnie na jackmotors.pl, zadzwonić do nich że masz zamówienie takie i takie i chcesz poprawić ten cylinder tak by chodził fajnie, i biorą go na park maszynowy, nadlewy frezowane, okna poprawiane, potem fazowanie i dostajesz taki fajny zestaw że nawet pierścienie nie cykają
#ROBI_SIĘ_NOWA
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-01-2022 15:23:01 przez Paweł123.)
|
|
09-01-2022 15:20:35 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|