Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Czy ogar po wymianie cylindra , pierścieni i tłoka zawsze jest słabszy zanim się dotr
|
Autor |
Wiadomość |
kacperszkudlarek
Dobro obywatela, celem partii!
Liczba postów: 1,015
Imię: Tak
Skąd: Tak
Pojazd: Inny
|
RE: Czy ogar po wymianie cylindra , pierścieni i tłoka zawsze jest słabszy zanim się dotr
Słuchaj, wpierw zobacz czy na forum nie było takiego tematu. Jeśli nie było, wpisz w wyszukiwarkę swój problem. Jeśli nic sensownego nie wyskoczyło dopiero pisz nowe wątki na forum.
Powiem szczerze tak, na chłopski rozum nie powinien być słabszy, a raczej mocniejszy, gdyż są nowe pierścienie i wgl (jeśli się pomyliłem czy coś to po prostu proszę mnie poprawić, nigdy nie zakładałem nowego zestawu cylinder+tłok). Też nie wiem co dla cb znaczy termin 'słabszy', że wolniejszy? No jak wymienisz pierścienie i wszystko założysz to ma większą moc, gdyż kompresja się zwiększa, ale raczej szybszy nie będzie. Jeśli chodzi ci o prędkość to już tu wchodzą przełożenia na kołach zębatych. Żeby był szybszy musisz zmienić koło zębate zdawcze na większe, a to koło zębate które jest na tylnym kole musisz zmienić na mniejsze.
|
|
01-03-2020 19:07:20 |
|
|
Norweski Zomowiec
Mechanik
Liczba postów: 1,786
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
|
RE: Czy ogar po wymianie cylindra , pierścieni i tłoka zawsze jest słabszy zanim się dotr
Tylko nie sprawdzaj "ręką" temperatury kolanka wydechu, czy jest adekwatna, co do swoich teoretycznych założeń.
Ogarnij sobie Cyfrowy termometr na podczerwień i będziesz wiedział dokładnie. Pamiętaj tylko, żeby miał atest
Optymalna, to 90*C
Niebezpieczna temp. to około 120*C dla mnie
|
|
02-03-2020 00:40:22 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|