Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
sprężyna kopki komar 2350
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,402
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: sprężyna kopki komar 2350
Rozumiem Mariuszu, że chodzi Ci o silnik S38?
Tak jak napisałeś, sprężynę należy naciągnąć.
Możesz to zrobić przed założeniem prawej pokrywy silnika, lub po jej zdjęciu. Jeśli założyłeś już zabezpieczenie i tą tuleję mimośrodową zakładaną na wieloklinie (zderzak), no i blaszkę zderzaka, to musisz je zdjąć. W karterze zostaje gumowa poduszka zderzaka.
Zakładasz kopnik na wieloklinie, na swoim miejscu i naciągasz sprężynę ok 90 - 120 stopni. Zablokuj go sobie w tej pozycji, a z drugiej strony załóż blaszkę zderzaka i tą tuleję mimośrodową - zderzak. Zabezpieczenia jeszcze nie zakładaj, najpierw sprawdź czy sprężyna jest dość naciągnięta. Naciągnij kopnik i puść go, powinien wrócić na swoje miejsce. W tej pozycji zderzak powinien naciskając blaszkę zderzaka, lekko ugnieść poduszkę gumową.
Aha, jeśli wyżej operacja nie skutkuje, to prawdopodobnie odwrotnie założyłeś sprężynę na wałku. Niestety, ponowne rozpoławianie silnika ![Confused Confused](images/smilies/confused.gif) też to kiedyś przerabiałem
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
02-10-2016 22:01:50 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|