Ocena wątku:
- 1 głosów - 1 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Poprawność składania oryginalnego tłumika Ogar 200
|
Autor |
Wiadomość |
parczi
Nowy
Liczba postów: 62
Imię: Łukasz
Skąd: Pomorskie
Pojazd: Inny
|
Poprawność składania oryginalnego tłumika Ogar 200
Witajcie!
Posiadam Ogara 200 (silnik 223) lecz mam dylemat co do tłumika. Ten który był przy pojeździe był już tknięty ręką jakiegoś tunera, powiercony czyli śmietnik. Kupiłem drugi, niewiercony. Po rozebraniu obydwa tłumiki miały inne ułożenie wnętrzności, w tym dławik. Zamieszczam trzy zdjęcia poglądowe, wydaje mi się że prawidłową kolejność prezentuje tłumik na górze zdjęć:
element z złożony z dławika i dwóch pokrywek, tą stroną wchodzi do wnętrza tłumika
widok z boku
po włożeniu dławika z tymi puszkami do środka, w stronę zewnętrzną wystaje element z dwoma krućcami, następnie ostatnie denko skierowane dwoma krućcami do środka.
sugerując się tym obrazkiem to ten dławik z puszkami jest chyba odwrotnie (tak jak tłumik z dołu zdjęć) lecz podejżewam że tłumik niewiercony nigdy wcześniej nie był rozkładany i nikt nie zmienił kolejności, proszę więc o podpowiedź jak go poprawnie złożyć
co to jest za element zaznaczony cyfrą 7?? nie miałem go w żadnym tłumiku.
i jeszcze jedno pytanie. Czym się różni tłumik od ogara 200 z silnikiem jawa od ogara 205 z silnikiem romet. Mam na myśli tłumiki te co na załączonych zdjęciach. z technicznego punktu widzenia różnica w bebechach powinna być, to są dwa całkiem inne silniki.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-02-2015 17:58:30 przez parczi.)
|
|
22-02-2015 17:55:03 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|