Łosiek "by Bosz"
|
Autor |
Wiadomość |
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Łosiek "by Bosz"
(28-05-2014 18:59:30)Latos napisał(a): One są dość dobre te silniki, ciągną od dołu z tego co wiem, a niech cię nie zwiedzie to, że są w krosach. To że w rometach są silniki dwusuwowe, nie oznacza, że nadają się tylko na pole i do żwirowni Ponoć niskie obroty wspomaga cienkie kolanko z tego co wiem.
Wąskie kolanko?? W 4T małej pojemności i do tego 1 cylindrowca to wydaje mi się że średnica, długość itd. wydechu nie robi różnicy... Przy wielu cylindrach i większej pojemności to owszem. Ale tutaj o ile ja wiem, to nie ma znaczenia jeżeli nie jest o tyle mały, że dławi. Ale mogę się mylić...
(28-05-2014 19:49:32)Romet drajwerV2 napisał(a): "Tylko silnik trochę mały i do tego boxer..."
w sensie w tym łosiu jest boxer? widział ty kiedy boxera?
Chciałem napisać krótko że chodzi mi o silnik który nie jest ani pod kątem 45", ani pod kątem 90", ani pod kątem 25, 30 czy nawet 350", tylko pod kątem 2-5". Inaczej mówiąc, leży nisko i praktycznie płasko, czyli podczas pracy zużywa się bardziej niż silnik nie leżący nie mal płasko.
Czy nie prościej że napiszę "bokser" i wszyscy wiedzą o co chodzi?? I nie ma potem spamu?? Ku**a... Ludzie... Zacznijcie myśleć!!
No chyba że chcecie poczytać długie opowiadania to czemu nie.
(28-05-2014 20:27:34)fosa napisał(a): (27-05-2014 17:45:40)bartoszek5k napisał(a): Po co zakładać 110ccm jak można od razu 125cmm?
Ogółem ujdzie. Mi też się jawka mustang nie podoba, a inni zachwalają, więc jak kto lubi
110 i 125 to to samo. Oba mają tłoki o srednicy 52 mm. Chińczycy chyba tak sobie wymyślili 110. Boszu jak to jest 50cc to ja ci współczuje. To nawet nie jedzie, ryczy a w miejscu stoi. 72 juz w miarę. Zakładaj 110 cylinder, tylko ze to wał inny i łańcuszek, szpilki, noi cyl z głowicą
Wiesz, przesiadając się z 200-tki na Łosiaka 50ccm to i tak jest już większa moc! Przyśpieszenie może i owszem, mniejsze... Ale prędkość i moc lepsza.
I 110ccm jest w planie... Polecam śledzić mnie na FB. Tam jest więcej info...
(29-05-2014 19:44:20)DominiX napisał(a): Ciekawy jestem co wyjdzie z tego Łośka Będę tu zaglądał i śledził temat Będzie filmik z jazdy na YT ?
No się wrzuca właśnie... Bo "Pracę silnika" zarzuciłem na wrzucanie na YT zanim do roboty pojechałem, a teraz jak wróciłem to zarzuciłem wrzucanie filmiku z Jazdy.
Chodź telepało mnie kamerą bo no niestety, łańcuch tutaj był przez całą zimę napięty jak skrwsn. i w cały czas szarpie. Zresztą, na filmiku będzie widać.
China is POWER!!!
|
|
30-05-2014 05:15:06 |
|
|
Romet drajwerV2
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 242
Imię: michau
Skąd: z domu
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Łosiek "by Bosz"
(28-05-2014 20:24:06)nie_mientki napisał(a): Silnik typu "bokser" czyli tępy i ociężały. Jak bokser
Po przeczytaniu kilku postów zmianiłbym to na
Silnik typu "bokser" czyli tępy i ociężały. Jak własciciel
bez urazy
|
|
01-06-2014 16:26:24 |
|
|
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Łosiek "by Bosz"
(30-05-2014 19:11:05)Latos napisał(a): Ale co ma silnik bokser do poziomego cylindra? Nie możesz po prostu napisać że poziomy silnik?
Ehh... Bo z zasady silnik boksera leży płasko?
(30-05-2014 19:36:03)DominiX napisał(a): Oglądałem filmik o pracy silnika Łoska i czy mi się wydaje czy on się nie może za bardzo zebrać z wolnych ?
Ten typ silników tak ma. To nie 2T że od razu łapie obroty. Ma to swoje wady, ale i jak dla mnie spore zalety.
(01-06-2014 16:57:20)Błażej napisał(a): (01-06-2014 16:26:24)Romet drajwerV2 napisał(a): (28-05-2014 20:24:06)nie_mientki napisał(a): Silnik typu "bokser" czyli tępy i ociężały. Jak bokser
Po przeczytaniu kilku postów zmianiłbym to na
Silnik typu "bokser" czyli tępy i ociężały. Jak własciciel
bez urazy
Pokazujesz jak jesteś tępy właśnie Ty pisząc takie posty
Boszu lej na takich kretynów, rób swoje i pokazuj, jeździj i ciesz się tym co masz, co jest twoje przede wszystkim
Zwiedzaj kraj i rób relacje z wypadów
Błażej, a czy ja kiedyś się przejmowałem nie konstruktywną opinią?
I relacje na pewno będą! Póki co... Oczekuję na wypłatę, i już dziś spisałem sobie wszystkie elementy do wymiany, oraz ich cenę. I coś czuję że w sklepie od razu zostawię pól wypłaty.
Kosztorys napraw:
Konieczne do wymiany!!
22zł Linka hamulca tył
30zł dźwignia/klamka sprzęgła
12zł linka sprzęgła
10zł linka gazu
30zł łożyska główki ramy
30zł lusterka
10zł linka licznika
90zł komplet łańcuch + zębatki
50zł pompa + dźwignia hamulca przód
??zł płyn hamulcowy
16zł 2x tuleje wahacza
34zł 4x tulej amorków
80zł 4x kierunki
25zł filtr powietrza stożek gąbkowy
??zł Łożyska kół!
Razem: 450-500zł
Przydało by się wymienić...
80zł zestaw zamków (korek + stacyjka + blokada kierownicy)
18zł oś koła tył
50zł lampa tył
20zł Przerywacz 3 lub 2 piny (jeżeli uszkodzony)
50zł przód błotnik bez lakieru (lub klejenie i piaskowanie/malowanie)
30zł przełącznik alu. lewy
30zł przełącznik alu. prawy (z awaryjnymi)
15zł półka zawieszenia przedniego (lub i nie)
Razem:300zł
(ceny z Allegro, wszystko kupowane będzie zapewne w pobliskim sklepie motoryzacyjnym na zamówienie)
A i zapomniałem jeszcze o oleju Lotos Mineral lub Syntetyk 10W40 (10-25zł) i oponie tylnej (70-170zł).
China is POWER!!!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-06-2014 17:54:37 przez Boszu.)
|
|
01-06-2014 17:51:23 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|