No to po przerwie wracamy z aktualizowaniem tematu.
Sakiewka zamontowana i wstępnie wyposażona:
Do sakiewki doszedł jeszcze taki oto zestaw imbusów a do schowka narzędziowego rękawiczki:
Podłączyłem z powrotem gniazdo zapalniczki i wprowadziłem drobną zmianę. Zmieniłem gniazdo bezpiecznika z żarówkowego na płytkowy czyli taki jak w samochodach. Po za tym wsadziłem bezpiecznik 5A a nie jak wcześniej 2A.
I pokrywy silnika czekające na piaskowanie przed malowaniem proszkowym:
Przy okazji okazało się ,że łańcuszek jest już nieco luźny:
Więc wziąłem się za wymianę
Przy okazji wymieniłem tarczki sprzęgła
A tu pokrywy już po piaskowaniu:
Nowe śruby imbusowe:
I tu MZ z założonymi pokrywami jeszcze nie pomalowanymi. Nie wiedziałem czy je malować czy nie
No i odmalowałem nóżkę zmiany biegów i kopajkę
Jednak po chwili przemyśleń postanowiłem je pomalować.
I tu już Ecia z założonymi świeżo pomalowanymi pokrywami
Ogólny kosztorys malowania:
Piaskowanie/szkiełkowanie-60zł
Tarcze sprzęgła-20zł
Malowanie proszkowe-40zł
Łańcuszek sprzęgła-25zł
Uszczelki-11zł
Oring-2zł
Olej-30zł
Czyli razem 188 pelenów.
Drogo wyszło z tym piaskowaniem bo gość najpierw uznał ,że spróbuje szkiełkowania żeby nie uszkodzić aluminium ale okazało się ,ze trzeba jednak drobnym piaskiem je potraktować.
Jak się tak patrzy to teraz przydało by się pomalować cylinder
Ale to już w warunkach garażowych i jak będzie cieplej.