Z góry przepraszam jeżeli zaczynam temat który był już wcześniej poruszany. Jeżeli tak to prosze o przeniesienie.
Tydzień temu stałem się właścicielem Charta 210, jednak doskwierał mu m.in. problem z połamaną końcówką tylnego błotnika. Poprzedni właściciel próbował to jakoś połatać, ale... średnio mu to wyszło to delikatnie powiedziane... jak to mawia mój przyjaciel: "to jest pornografia".
Jeżeli chcę swojego Charta profesjonalnie odrestaurować, to ta końcówka mósi być przynajmniej zbliżone kształtem do oryginału, a nowej zwyczajnie nie opłaca się kupować.
Moje pytanie brzmi - czy ktoś z Was wie, czy mając drugi zapasowy blotnik (duży), da radę go wykorzystać do zastąpienia nim tych elementów których brakuje w końcówce?
Proszę o pomoc.
P.S. - Przepraszam, ale niewiem jak wkleic zdjecia miedzy tekst, dlatego zdjęcia sa w zacznikach.
Na zdjeciach jest końcówka po zdjęciu z blotnika, i po "rozebraniu"...
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.