Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zasilanie modułu przez transformator
Autor Wiadomość
BigSoft Niedostępny
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 1,004
Imię: Przemo
Skąd: SI
Pojazd: Romet Chart
Post: #33
RE: zasilanie modułu przez transformator
Możesz mieć inny typ impulsatora, np od 4T. Jeżeli chodzi o podłączenie - wiem tyle, że gdy podłączy się impulsator odwrotnie, to moduł działa niepoprawnie. Można to zobaczyć używając lampy stroboskopowej. U mnie gdy podłączyłem biało-niebieski do wejścia na impulsy, a biało-zielony do masy, to wyprzedzenie zapłonu wraz ze wzrostem obrotów opóźniało się, co nie powinno mieć w tym przypadku miejsca. Wynika to z tego, że odwrotne podłączenie impulsatora, odwraca fazę sygnału doprowadzanego do modułu, co za tym idzie rozjeżdżają się fazy prądu ładowania głównego kondensatora i wyzwalania tyrystora. Układ impulsatora i ładowania kondensatora w module nie jest wtedy odpowiednio "zestrojony" i nie pracuje jak powinien. Co ciekawe, o ile dobrze pamiętam silnik będzie normalnie się wkręcał na obroty. Gorzej z mocą...

PS. W chińczyku może być odwrotnie, wszystko zależy od budowy magneta oraz rozłożenia cewek zasilającej i impulsatora.

citroen-XM.pl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-01-2015 20:17:23 przez BigSoft.)
19-01-2015 20:16:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: zasilanie modułu przez transformator - BigSoft - 19-01-2015 20:16:21




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 200 regulacja sprzęg...
Ostatni post: darkowski
Dzisiaj 16:18:45
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 4
Stajnia Bola
Ostatni post: NoSeLatamTrochu
Dzisiaj 14:29:52
» Odpowiedzi: 31
» Wyświetleń: 4467
Romet ogar 205 nie zapala...
Ostatni post: elmer
Dzisiaj 14:13:48
» Odpowiedzi: 20
» Wyświetleń: 395
Wycena - Romet Ogar 205
Ostatni post: wkzarci
Dzisiaj 12:17:05
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 97
szablon napisu do Romet P...
Ostatni post: zbyszek61
Dzisiaj 10:14:34
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 571
Problem z paliwem w Romec...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 09:40:01
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 930
pomoc przy indentyfikacji...
Ostatni post: Pióro
Dzisiaj 09:39:44
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 45
Paliwo owiane legendom
Ostatni post: Mityczny Kacperek
Wczoraj 22:59:55
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 84
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: elmer
Wczoraj 21:58:19
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 404
Siema
Ostatni post: Nikodem_ek510
Wczoraj 14:23:59
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 447
ogar 205 023 mało mocy
Ostatni post: wazniak96
Wczoraj 12:09:13
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 467
Zapłon CDI
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 09:02:51
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 274
Nierówna praca silnika
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 08:59:23
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 127
Czajka 1974 - szczegółowy...
Ostatni post: zaz
19-05-2024 23:38:16
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 78
Co to za rower?
Ostatni post: Dawdzio
19-05-2024 21:44:07
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 88

Reklama