Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wymiana pierścieni i tłoka - szlif cylindra PYTANIE
Autor Wiadomość
Quake96 Offline
Zielono mi :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,757
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #11
RE: Wymiana pierścieni i tłoka - szlif cylindra PYTANIE
(28-02-2014 19:15:50)maziak1970 napisał(a):  wątpię,żeby cylinder nie był zużyty po tylu latach jeśli pierścienie się zużywają to tuleja raczej też to jest nieprawdopodobne daj może foty tulei tego cylindra i tłok to oszacujemy,bo tak w zgaduj zgadula nic nie zrobimy ja przez takie swoje oszczędzanie tak samo zmieniłem tylko tlok a cylinder stary i tak za przeproszeniem g*wno to dało,bo po 2 latach musiałem zmienić cały zestaw i to była słuszna decyzja

Dobrze gada, polać mu! Też kiedyś robiłem "remont" Ogara i miałem podobny przypadek. Cylinder bez rys, nominał. Wymieniłem tylko tłok i pierścienie i owszem poprawa była, ale tylko na czas dotarcia. Po dotarciu kompresja drastycznie spadła i znów ledwo jechał na trzecim biegu. A wszystko przez przebieg cylindra. Moim zdaniem szlif to podstawa w takim przypadku Wink

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
01-03-2014 02:19:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Wymiana pierścieni i tłoka - szlif cylindra PYTANIE - Quake96 - 01-03-2014 02:19:16




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Podkładka dystansowa międ...
Ostatni post: Michał
Wczoraj 21:37:11
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 65
Motorynka M3 by Decuu
Ostatni post: Deecuu
Wczoraj 20:29:43
» Odpowiedzi: 75
» Wyświetleń: 18670
Jubilacik
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 17:00:12
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 274
Prośba o identyfikację
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 15:45:19
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 4082
Romet ogar 205 blokuje si...
Ostatni post: oskar2
Wczoraj 15:20:36
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 217
komar 2330
Ostatni post: Wodnik
Wczoraj 08:29:02
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 100
Romet 50 T1 019 czy 023
Ostatni post: Wodnik
30-05-2024 22:39:56
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 212
Czajka 1974 - szczegółowy...
Ostatni post: wigryman
30-05-2024 22:34:53
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 320
Lampa przednia
Ostatni post: tramwajarz
30-05-2024 10:19:31
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 241
Romet ogar 200 ma trochę ...
Ostatni post: Bob_Harley
29-05-2024 17:49:13
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 185
Skorupa lampy przód komar...
Ostatni post: joozek
28-05-2024 23:36:28
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 527
Romet 2375 sie szybko zal...
Ostatni post: Wodnik
28-05-2024 23:22:04
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 104
Luzy w pedałach romet aga...
Ostatni post: Wojtasik
28-05-2024 20:49:49
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 167
Instalacja ele. Ogar 205
Ostatni post: romek
28-05-2024 10:09:41
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 205
Eksportowy Romet Chart 21...
Ostatni post: miszel
27-05-2024 22:35:57
» Odpowiedzi: 77
» Wyświetleń: 13721

Reklama