Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Moduły zapłonowe, regulatory napięcia, elektronika itd.
Autor Wiadomość
Mefju089 Offline
Ślůnski Rometowiec
*


Liczba postów: 105
Imię: Mateusz
Skąd: Siem-ce Śląskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #16
RE: Moduły zapłonowe, regulatory napięcia, elektronika itd.
W jakiej cenie CDI do jawy? Big Grin

Big Grin zaCHARTowany Big Grin
25-03-2017 00:51:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
rpd Offline
Audiofil/Informatyk/Elektronik
*


Liczba postów: 570
Imię: Robert
Skąd: Bielsko-Biała
Pojazd: Romet Komar
Post: #17
RE: Moduły zapłonowe, regulatory napięcia, elektronika itd.
(25-03-2017 00:51:17)Mefju089 napisał(a):  W jakiej cenie CDI do jawy? Big Grin
130zł i w tej cenie masz:
-Nowy moduł mojego wykonania
-Nowy czujnik położenia wału
-Mocowanie czujnika + usunięcie zbędnych elementów
-Schemacik podłączenia Big Grin

Jedyne co musisz zrobić to zamocować blaszkę na magnecie, ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu, podłączyć wg instrukcji i zaopatrzyć się w mały transformatorek 12/230 Wink

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

https://www.facebook.com/Rysiubyrpd/ -Rieju MRX 70ccm
25-03-2017 00:57:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
charper Offline
detyfusan
*


Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
Post: #18
RE: Moduły zapłonowe, regulatory napięcia, elektronika itd.
taki regulator dostałem od tego koleżki. układ zamkniety w szczelnej obudowie, zero jakichkolwiek radiatorów, jeden upalony trystor jakoś niedawno po zakupie, ten regulator mial tez inne problemy z powodu ktorych nie dzialal jak powinien. w chinskich skuterach jest regulator na takim trystorze i tam trystor jest przymocowany do duzego aluminiowego radiatora. napisalem zeby mi zrobil schemat tego regulatora bo chcialem sobie go sam po poprawiac, on nie ma czasu. jesli macie pieniadze na wyrzucanie w bloto to zapraszam


4 trystory bez jakiegokolwiek chlodzenia mialy zamieniac w cieplo nadwyzki do 60W mocy.
09-07-2017 13:02:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kadek05 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 91
Imię: Konrad
Skąd: Wiśniew k/Siedlec
Pojazd: Romet Komar
Post: #19
RE: Moduły zapłonowe, regulatory napięcia, elektronika itd.
Witam Serdecznie, w jakiej cenie możesz wykonać kompletny układ zapłonowy CDI do silnika komara s38?
Proszę o odpowiedź.
22-11-2017 00:17:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
stqc Offline
Moderator
Moderatorzy


Liczba postów: 3,745
Imię: Maciek
Skąd: Mikołajki NMR
Pojazd: Romet Chart
Post: #20
RE: Moduły zapłonowe, regulatory napięcia, elektronika itd.
(09-07-2017 13:02:46)charper napisał(a):  4 trystory bez jakiegokolwiek chlodzenia mialy zamieniac w cieplo nadwyzki do 60W mocy.

Skad masz te 60w straty? Regulator pracuje w innej zasadzie jeżeli jest to tyrystorowy, nadwyżki nie zamienia na ciepło.

Ps. Jeżeli masz taka ilość straty, to warto pomyśleć czy aby nie jest jakiś problem z projektem prądnicy i odbiorem odbiorników.

Pps. 60w to bardzo dużo, dla porównania mam stacje lutownicza która ma 48w i grzeje do 400* tylko tam jest ciepło skupione, a jako ciekawostkę moge powiedzieć ze w swojej spawarce nie Mam takiej straty mocy na prostowniki który pracuje przy około 200A

Odrazu przepraszam za odkop tego tematu ale chce poruszyć ten temst
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-11-2017 13:11:45 przez stqc.)
22-11-2017 13:08:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
charper Offline
detyfusan
*


Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
Post: #21
RE: Moduły zapłonowe, regulatory napięcia, elektronika itd.
(22-11-2017 13:08:40)stqc napisał(a):  
(09-07-2017 13:02:46)charper napisał(a):  4 trystory bez jakiegokolwiek chlodzenia mialy zamieniac w cieplo nadwyzki do 60W mocy.

Skad masz te 60w straty? Regulator pracuje w innej zasadzie jeżeli jest to tyrystorowy, nadwyżki nie zamienia na ciepło.

Ps. Jeżeli masz taka ilość straty, to warto pomyśleć czy aby nie jest jakiś problem z projektem prądnicy i odbiorem odbiorników.

Pps. 60w to bardzo dużo, dla porównania mam stacje lutownicza która ma 48w i grzeje do 400* tylko tam jest ciepło skupione, a jako ciekawostkę moge powiedzieć ze w swojej spawarce nie Mam takiej straty mocy na prostowniki który pracuje przy około 200A

Odrazu przepraszam za odkop tego tematu ale chce poruszyć ten temst
Temat już dawno nieaktualny, regulator pomogli mi zrobić gdzieindziej, całkiem inny i z regulacją napięcia maksymalnego. Prądnice tez przeprojektowałem bo miała bardzo dużo wad. Idzie drugi miesiąc użytkowania swojego własnego zestawu. Dzień po jeździe zmierzyłem napięcie i pokazało 12,65V. Od tamtej pory nigdy nie ładowałem akumulatora z zewnętrznego źródła. 6 cewek ładowania i zasilanie wszystkiego z akumulatora to pomyłka, bo jeśli ustawić sobie rozsądnie wolne obroty i stać w korku na włączonych światłach, to napięcie spada w okolice 10V włączcie sobie stop i kierunkowskazy, będzie jeszcze weselej. Pozbyłem się starego projektu prądnicy i tych kiczowatych regulatorów które mi podsyłaliście. Teraz wymyśliłem coś innego i wreszcie odetchnąłem.
22-11-2017 14:37:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Dj.bimo Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 197
Imię: Przemek
Skąd: Okolice Gw
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #22
RE: Moduły zapłonowe, regulatory napięcia, elektronika itd.
Wysłałem ci wiadomość Pw możesz odpisać
18-04-2020 00:05:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Co to za rower?
Ostatni post: zaginiony770
Dzisiaj 01:54:45
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 101
Moc silnika 023
Ostatni post: Wodnik
Dzisiaj 01:00:55
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 513
Romet chart jaki kod/nume...
Ostatni post: cyfra+
Dzisiaj 00:55:05
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 8
WSK 125 składanie silnika
Ostatni post: NoSeLatamTrochu
Dzisiaj 00:49:51
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 9
Gaźnik k60b
Ostatni post: Arsonn13
Dzisiaj 00:16:38
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 7
Romet ogar 205 nie zapala...
Ostatni post: romek
Wczoraj 20:09:29
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 476
Czy to jest cylinder itd ...
Ostatni post: Wodnik
Wczoraj 19:45:36
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1195
Ogar 200 regulacja sprzęg...
Ostatni post: darkowski
Wczoraj 17:29:32
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 56
Stajnia Bola
Ostatni post: NoSeLatamTrochu
Wczoraj 14:29:52
» Odpowiedzi: 31
» Wyświetleń: 4508
Wycena - Romet Ogar 205
Ostatni post: wkzarci
Wczoraj 12:17:05
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 122
szablon napisu do Romet P...
Ostatni post: zbyszek61
Wczoraj 10:14:34
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 590
Problem z paliwem w Romec...
Ostatni post: romek
Wczoraj 09:40:01
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 950
pomoc przy indentyfikacji...
Ostatni post: Pióro
Wczoraj 09:39:44
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 70
Paliwo owiane legendom
Ostatni post: Mityczny Kacperek
20-05-2024 22:59:55
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 110
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: elmer
20-05-2024 21:58:19
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 438

Reklama