Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Tuning Ogara 205
Autor Wiadomość
BartuS Offline
( . Y . )
*


Liczba postów: 1,100
Imię: Bartosz
Skąd: Kielcza
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #16
RE: Tuning Ogara 205
Wyciagnać więcwj z tego silnika można tylko wtedy długo nie pojeździsz :F

Smile Jak pomogłem postaw piwko Smile

Moje GG:34316065
24-10-2015 10:55:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Simon Offline
Ogarnięty Chartcore


Liczba postów: 1,454
Imię: Szymon
Skąd: Ożarów
Pojazd: Romet Chart
Post: #17
RE: Tuning Ogara 205
Porządny remont silnika, w raz z profesjonalnym jego wyregulowaniem da lepszy efekt niż przeróbki.
Ewentualnie jak już ktoś lubi eksperymentować.
Cylek od 019 wraz z tłumikiem i gm13f.



Mój Romet Chart 70ccm
"Śpieszmy się kochać Motóry polskiej produkcji - Tak szybko odchodzą"
24-10-2015 12:41:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
adamus13715 Offline
I love My Komar Sport
*


Liczba postów: 221
Imię: Jakub
Skąd: Bielsko
Pojazd: Romet Komar
Post: #18
RE: Tuning Ogara 205
Nawet nie wiedziałem że takie są do rometa, panowie jak myślicie jaką moc by mniej więcej mieł na tym cylu?
24-10-2015 13:47:58
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kaskader na komarze Offline
Technik
*


Liczba postów: 751
Imię: Rafał
Skąd: Pabianice Łódzkie
Pojazd: Inny
Post: #19
RE: Tuning Ogara 205
Znikomą :F Kup, pojeźdź i się dowiesz, na razie nikt z forum (tak myślę) tego nie kupił i nie wie się. Ale szalonych Jazd na tym cylindrze nie będzie. Nikt tutaj wróżka nie jest. :F

Są:

-----


Były:
Romet Komar 2351 '77
Romet Pony m1
Simson S 51 '87
Romet Ogar 200 '86 Zielone jabłuszko :F
Romet Ogar 200 '84
WSK 175 kobuz (łobuz)
Cezet 175 ( czesław )
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '86
24-10-2015 16:07:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Przemi998 Offline
Komarowiec
*


Liczba postów: 5,103
Imię: Przemek
Skąd: Zakrzewo
Pojazd: Romet Komar
Post: #20
RE: Tuning Ogara 205
Przy tym 60/4/3 to na pewno sprzeglo na 3 tarcze,inna skrzynia,wiekszy gaznik,jakis wydeszek,splanowana glowica no i oczywiscie lepsze hamulce zeby to jakos hamowalo.

Moje Maszyny:
komar 2352
Romet Polo
Sprzedane:
Romet 50 t-1
Romet ogar 205
Jawa kaczka
komar 2330
24-10-2015 17:07:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kaskader na komarze Offline
Technik
*


Liczba postów: 751
Imię: Rafał
Skąd: Pabianice Łódzkie
Pojazd: Inny
Post: #21
RE: Tuning Ogara 205
Ogólnie, ujmując, nie opłacalne. Lepiej kupić Inne moto, chyba, że Będzie to służyć do jazdy do sklepu i ogólnie. Do katu to nie widzę sensu. Lepiej kupić samsona i w to kasę włożyć.

Są:

-----


Były:
Romet Komar 2351 '77
Romet Pony m1
Simson S 51 '87
Romet Ogar 200 '86 Zielone jabłuszko :F
Romet Ogar 200 '84
WSK 175 kobuz (łobuz)
Cezet 175 ( czesław )
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '86
24-10-2015 17:34:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
adamus13715 Offline
I love My Komar Sport
*


Liczba postów: 221
Imię: Jakub
Skąd: Bielsko
Pojazd: Romet Komar
Post: #22
RE: Tuning Ogara 205
jeśli koniecznie chcesz mieć trochę więcej mocy i nie roz****ć silnika to wg mnie ten by był lepszy i tańszy
http://www.jackmotors.pl/cylinder-romet-...-4116.html
24-10-2015 18:05:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Przemi998 Offline
Komarowiec
*


Liczba postów: 5,103
Imię: Przemek
Skąd: Zakrzewo
Pojazd: Romet Komar
Post: #23
RE: Tuning Ogara 205
Dokladnie jest to 55/4 Smile

Moje Maszyny:
komar 2352
Romet Polo
Sprzedane:
Romet 50 t-1
Romet ogar 205
Jawa kaczka
komar 2330
24-10-2015 18:19:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
olo09 Offline
olo98
*


Liczba postów: 227
Imię: Denis
Skąd: Opole
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #24
RE: Tuning Ogara 205
Przy tym 60/4/3 spokojnie polata. Tylko umiejętna jazda i mamy klucz do tego aby ten silnik się nie sypał.
Chodź muszę przyznać przy tym cylu kilka strzałów z klamy i coś się posypie.
Lepiej wysłać do naszego forumowego kolegi cylek na porta (cylek 019 polecam kupić do tego) i tłok z dio do tego.
Za 100zł mamy jakieś 4km lecz musicie pamiętać o zmianie przełożeń na "wolniejsze" tak aby silnik rozkręcał pełny zakres obrotów na 2b.
Silnik taki będzie jechał tyle samo co seria lecz będzie dawał więcej frajdy, ponieważ przy wyższych obrotach będzie ta sama prędkość dzięki czemu bd mieli większy moment obrotowy przy danej predkości i byle górka nas nie zatrzyma wtedy. Myslę, że ładnie wytłumaczyłem i, że kolega "Porting Studio" dostanie do roboty jakieś wasze cylki bo robi dobrą robotę Smile
Nie nie jesteśmy kumplami i nawet się nie znamy xd
Ps. większy gaźnik nie wskazany chyba, że jakiś dellorto 14 maks 16. Zaden większy bo nic nam nie da oprócz zwiększonego spalania! No i wydech... Może być seryjne kolanko ale za nim musi byc koniecznie spawak Big Grin
Jak coś to mogę policzyć i zaprojektować coś prostego w wykonaniu. Ale nie mówię, że na seryjnym nie pojedzie, nie odczytajcie błędnie tego Tongue

Set:
-60/5/2/2M (równe 60cc nie 55 czy 58 ^^)
-DELLoRTo 17.5
-Spawak
-CDI
24-10-2015 22:53:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Conqeror Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 354
Imię: Marcin
Skąd: Ozo
Pojazd: Inny
Post: #25
RE: Tuning Ogara 205
Oryginalny gaźnik jest stanowczo za mały. Ja musiałem jeszcze podkladki dawać pod iglice. Pozatym nie dajac większego przelotu "pozbywamy" się szybkości na gaz przy takim cylindrze. Tłumik również jest istotny na dowiertach. Miałem możliwość przetestować oryginalny, simsona oraz spawak. Chyba nie musze mówić na którym silnik wypadł najlepjej.

Ja proponuje zakupić cylek 019 60cm3 dokupić układ wydechowy od simsona łącznie z kolankiem ( idelanie pasuje nakrętka na cylek 019 ) ; wkład tłumika troche przerobić, a cylinder oddać do mnie do przeróbki ( koszt 40 pln). Sprawdzane na Romecie 50T

Oferuje:
- przeróbki cylindrów od 40 pln
- tulejowanie cylindrów
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp

Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
26-10-2015 00:39:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
olo09 Offline
olo98
*


Liczba postów: 227
Imię: Denis
Skąd: Opole
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #26
RE: Tuning Ogara 205
Gaźnik 14/16mm starczy spokojnie, a ta 12mm z większą dysza tez da rade Smile
Ja miałem 12/16/18/17.5/21, reakcja na gaz była wszędzie taka sama oprócz 18 bo był to jikov i nie jechało to wql Tongue

Set:
-60/5/2/2M (równe 60cc nie 55 czy 58 ^^)
-DELLoRTo 17.5
-Spawak
-CDI
26-10-2015 19:18:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Conqeror Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 354
Imię: Marcin
Skąd: Ozo
Pojazd: Inny
Post: #27
RE: Tuning Ogara 205
To bardzo dziwne że zmieniajac gaźnik od 12 do 21 mm nie było żadnej różnicy Smile

Oferuje:
- przeróbki cylindrów od 40 pln
- tulejowanie cylindrów
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp

Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
26-10-2015 20:05:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Conqeror za ten post.
KeiSangi Offline
unfunny boy
*


Liczba postów: 1,451
Imię: Ignaś
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny Romet
Post: #28
Tuning Ogara 205
Jestem w trakcie rozbierania 023 i stwierdzam że to jest za prymitywny silniczek żeby go tuningować.
Szybciej, lepiej i taniej kupić silnik s51 4b i tam dać 60/4 i i tak taniej wyjdzie a efekty o niebo lepsze.

Jeżdżę po to by jeździć,
Żyję aby nie żyć
26-10-2015 20:50:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Conqeror Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 354
Imię: Marcin
Skąd: Ozo
Pojazd: Inny
Post: #29
RE: Tuning Ogara 205
Zgadza się, a jeszcze taniej zakupić silnik japońca powietrzaka i mamy 100 km/h w kieszeni. Ale nie każdy chce aż tak bardzo ingerowac w nasz rodzimy pojazd

Oferuje:
- przeróbki cylindrów od 40 pln
- tulejowanie cylindrów
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp

Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
26-10-2015 21:31:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
olo09 Offline
olo98
*


Liczba postów: 227
Imię: Denis
Skąd: Opole
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #30
RE: Tuning Ogara 205
Silnik 023 osiągnie większą moc. Lecz przełożenia nam nie pozwolą tego pokazać. no i żywotność pozostawia wiele do życzenia.
Powołuje się tutaj na kolegę który jest autorem strony http://racing2t.vgh.pl/viewpage.php?page_id=6
I poprzedniej o romecie 50TT1 od którego zaczęła się przygoda Smile

Set:
-60/5/2/2M (równe 60cc nie 55 czy 58 ^^)
-DELLoRTo 17.5
-Spawak
-CDI
28-10-2015 00:40:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Dezamet 023 lewe powietrz...
Ostatni post: skinder
30-10-2024 20:14:03
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 926
naklejki do zenita
Ostatni post: składakowcy
30-10-2024 19:58:23
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 148
problem z luzem ogar 205
Ostatni post: Maciejusz
30-10-2024 17:24:18
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 215
[K] Ogar 205 Wałek zdawcz...
Ostatni post: zmd-52
29-10-2024 21:18:16
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 255
Komar przerywa nie chce z...
Ostatni post: Dawdzio
29-10-2024 00:35:20
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 99
Komar 017 gaśnie na rozgr...
Ostatni post: Kacperek
28-10-2024 22:44:12
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 413
Pedały rowerowe
Ostatni post: usertm
28-10-2024 21:53:16
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 319
Komar 2352W '78 - Madziar...
Ostatni post: romek
28-10-2024 07:15:36
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 1583
Części zamienne 210
Ostatni post: elmer
27-10-2024 23:47:34
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 147
Ogarkowe wojaże
Ostatni post: Bob_Harley
27-10-2024 21:22:54
» Odpowiedzi: 27
» Wyświetleń: 9589
Nowy zakup Ogar 200
Ostatni post: Norweski Zomowiec
26-10-2024 11:48:03
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 222
Romet 200 - kupiłem
Ostatni post: mkzibi
25-10-2024 22:29:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 453
Problem z s38
Ostatni post: elmer
24-10-2024 11:00:24
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 350
Osłony lag 23mm Romet Kad...
Ostatni post: joozek
23-10-2024 22:00:08
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 682
silnik dezamet 029
Ostatni post: Norweski Zomowiec
21-10-2024 17:29:49
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 8405

Reklama