Dodatkowe chłodzenie. Ogar 200
|
Autor |
Wiadomość |
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Dodatkowe chłodzenie. Ogar 200
(08-05-2013 23:10:58)Tomasso94 napisał(a): A takie przeróbki to nic innego jak wiejski tunning. Projektanci silnika wybrali najbardziej optymalny kształt użebrowania silnika, i jakoś nikt nie stwierdził że pod głowicą potrzebne są jakiekolwiek klocki.
I tutaj wydaje mi się, iż się mylisz... Nie czytałem dokładnie na temat głowic Słoneczkowych, ale wiem że zakłada się je dla bardziej optymalnego chłodzenia silnika...
A co do Wiejskiego tuningu, tutaj również się mylisz! Gdyż Wiejski tuning to są tandetne przeróbki wizualne... Czyli zakładanie "oryginalnych" owiewek rometa czy Ufo. Zmienianie kształtów błotników, obklejanie czegoś taśmą czy w moim przypadku wygięty bagażnik, może zostać uznany za wiejski tuning. Przeróbki techniczne pojazdu zwane są usprawnieniami... Nawet sam dział o ile się nie mylę, jest tak nazwany... I błędne usprawnienia, nazywane są domowym tornadem... Ale to raczej w przypadku samochodów, gdzie wszystko naprawiane jest za pomocą trytek i taśmy izolacyjnej...
|
|
09-05-2013 15:55:30 |
|
|
kondzio310
Kondziu
Liczba postów: 810
Imię: Konrad
Skąd: Sieroszewice
Pojazd: Inny
|
RE: Dodatkowe chłodzenie. Ogar 200
Teraz wyrażę swoje zdanie, głowice słoneczkowe są inaczej zaprojektowane, i ich budowa polega na tym aby więcej powietrza leciało na ożebrowanie cylindra, I jak by nie patrzeć gabarytowo ta głowica słoneczkowa jest mniejsza, jedynie ma dłuże ożebrowanie, Jak miał bym się bawić w dodatkowe chłodzenie, to dospawał bym dłuższe żeberka do cylindra, bo cylek ma wyższą temperature podczas pracy tarcie robi swoję.
Jedym z powodów przegrzewania się silnika jest źle ustawiony zapłon , zacznij od tego a nie od ingerencji w budowie głowicy :] . Miałem pare przypadków co musiałem się śpieszyć i to bardzo aby przebyć trase 20 km w krótkim czasie, i łądowałem na wysokich obrotach cały czas, i jeszcze do tego górki , i nie miałem problemu z przegrzewaniem się silnika
|
|
09-05-2013 20:08:00 |
|
|
kw112
Chart passione mea, et vita mea
Liczba postów: 2,014
Imię: Michał
Skąd: Różyna
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Dodatkowe chłodzenie. Ogar 200
Nie no Boszu to już przesada.
Krótszą dwójkę zniosłem, szlif cylindra zniosłem, ale to już gorzej, ale tego znieść nie mogę!
Co to jest w ogóle?! po co ci to, jak to w praktyce nic nie daje.
To szpeci ogara 200(jeszcze bardziej).
I wiesz co? tyle ode mnie, głupi pomysł, beznadziejny, itd.
20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
|
|
09-05-2013 22:22:59 |
|
6 użytkowników postawiło piwo kw112 za ten post:6 użytkowników postawiło piwo kw112 za ten post.
alek736 (05-14-2013), komarek2 (01-19-2014), robikrut (05-09-2013), Taśma (05-09-2013), Tomasso94 (05-09-2013), Winiar 93 (05-14-2013)
|
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Dodatkowe chłodzenie. Ogar 200
Zapłon dobrze mam ustawiony. ostatnio nawet specjalnie sprawdzałem, po ściągnięciu głowicy czy jest aby na pewno prawidłowy... Gdyż przeczytałem coś na temat, że przy ustawianiu go urządzeniem wkręcanym w miejsce świecy (lub mało precyzyjne, jak kto woli śrubokrętem czy gwoździem), może być złe... Gdyż gniazdo jest pod kątem, ale jak sprawdziłem, nie robi to różnicy... Kiedyś nawet bawiłem się w ustawianie 1.8-2.0mm. (podobno tak ustawia się gdy mamy odblokowanego) Aktualnie mam 1.6mm. I przy 1.6mm lepiej mi pali, a różnicy mocy, nie odczułem. I przy 1.8mm na wolnych lubił lekko mi już szatkować/przerywać.
Platyny 0.25-0.3mm... (mierzone szczelinomierzem)
(09-05-2013 22:22:59)kw112 napisał(a): I wiesz co? tyle ode mnie, głupi pomysł, beznadziejny, itd.
Oj, tak mi przykro... Ale niestety jest to niewykonalne...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-05-2013 22:31:43 przez Boszu.)
|
|
09-05-2013 22:29:26 |
|
|
Conqeror
Praktykant
Liczba postów: 354
Imię: Marcin
Skąd: Ozo
Pojazd: Inny
|
RE: Dodatkowe chłodzenie. Ogar 200
Oferuje:
- przeróbki cylindrów od 40 pln
- tulejowanie cylindrów
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp
Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
|
|
10-05-2013 16:35:24 |
|
1 osoba postawiła piwo Conqeror za ten post:1 osoba postawiła piwo Conqeror za ten post.
komarek2 (01-22-2014)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|