komar ulep
|
Autor |
Wiadomość |
Ogór200
Nowy
Liczba postów: 50
Imię: Piotr
Skąd: Warszawa
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: komar ulep
Tak się składa że mam romka t1 z silnikiem komara s38 , automatem od 023 i deklem od 025 - silnik jest praktycznie identyczny co 025 , tylko nie ma jednego gwintu na dekielek...ale wszystko się trzyma...nie szukaj 025 bo ludzie dają oporowe ceny za same cyfry "025" ...kup sobie s38 i przerób biegi tak jak ja
Silnik s38 i 025 ma taka sama moc jeżeli ma gaxnik nowszego typu ...w kanałach cylindra zawsze standardowo w okrąglaku masz nadlewy, które gdy usuniesz to będziesz miał moc jak w 023 ...patrząc na głowicę od spodu wnioskuje ze stopien sprężania może być ciut niższy aniżeli w kwadraciaku..to są jedyne róznice pomiędzy okrąglakiem a kwadraciakiem które zmniejszają moc w komarowskim silniku /silniku 025..
Jest kilka sposobów na dodatkowe zwiększenie mocy, na pewno sposób sałka, a wg mnie najlepiej jest wrzucić cylinder od 019 który ma identyczne miejsca na szpilki i pasuje, jednak trzebaby pomęczyć się z króćcem bo po założeniu cylka do komara króciec jest zagięty w dół i nie idzie zamontować gaźnika...trzebaby obciąć i dać do przyspawania pod innym kątem, albo jakoś inaczej to zrobić...właśnie nad tym myślę, bo mam silnik w remoncie i cylek od 019 na stole )
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-01-2018 10:41:12 przez Ogór200.)
|
|
08-01-2018 10:33:02 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|