Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: komar ulep
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
tuning komara Wink

A więc mam zamiar (ale już tak na serio) kupić konara 2350 i zamontować do niego silnik dez. 025.
Jak ten silniczek ma mało kucyków. Przeczytałem artykuł jak z komara zrobić ściga no i tera mytanko:
- Podkładka pod cylinder 1mm - 1.5mm
- Planowanie cylindra od góry 1mm - 1.5mm
- Skrócenie tłoka od dołu o 3mm po obu stronach
- Podwyższenie okna wylotowego o 1mm
- Planowanie głowicy
- Zpasowanie karterów z cylindrem
- Polerka kanałów przelotowych i wylotowego
i czy to co jest powyżej jest wystarczające czy coś jeszcze zastosować?

P.S wiem, że takich tematów jest wiele ale co artykuł to coraz bardziej nie wiem jak podnieść moc!

A i jeszcze jedno czy te punkty można zastosować do silnik 019 ?
wiem, że są to 2 inne silniki ale czy da sie to zrobić?
Weź lepiej zostaw tego 025. Kup jakiś S38 i ćwicz się na nim.
019 z tego co wiem ma nieco inny cylinder więc raczej nie można wszystkiego zastosować, ale głowicę możesz splanować we wszystkim, inna sprawa że te silniki się nie nadają do tuningu...
Ale czemu 019 nie nadają sie do tuningu? bo za słaba skrzynia czy co?
a co do s38 to go zamieniam dlatego, że niby sie linki urywają, a i dla tego, bo lubię mieć biegi w ,,nodze"
(17-11-2017 19:35:28)miki123s napisał(a): [ -> ]Ale czemu 019 nie nadają sie do tuningu? bo za słaba skrzynia czy co?
a co do s38 to go zamieniam dlatego, że niby sie linki urywają, a i dla tego, bo lubię mieć biegi w ,,nodze"

w 019 to skrzynia słaba
a reszta silników s38/025/023 itd.po prostu będzie się cała sypać, wszystko po kolei a będzie to jechać jak Simson jak nie gorzej ze względu na jedynie 2 biegi, także dobrze Ci radzę odpuść se tuningi bo koszta są duże, odłóż lepiej i zrób ładny remont albo po prostu kup coś lepszego.
sam 025 to parę dobrych stówek bo ten silnik jest dość rzadki.
Sam konstruktor Sałek w tym poradniku napisał że trwałość silnika drastycznie spada, swoją drogą sporo ludzi już próbowało tą przeróbkę wykonać ale do niczego poważniejszego nie doszło.
Ok rozumiem ale ja am typa który ma dla mnie 025, a z tym 019 to nie ma jakieś możliwości aby tą skrzynie wzmocnić/wymienić na inną ?
019 ma dobrą skrzynię tylko ludzie nie potrafią jej używać, bo najchętniej to pchaliby tam młotki a biegi zmieniali na chama. Jak się ją normalnie użytkuje to nie ma problemu.
Zrób 50/4 i daj sobie spokój, tuning wg. Sałka jest mocny ale tylko na wysokich obrotach.
ale w jakim silniku?

http://motokirc.pl/tuning-tech-f27/tunin...14840.html a jka by z tego tematy zastosować punkty 1 i 2 ?
Jak zastosujesz jedynie pkt 1 i 2 nic nie odczujesz (60/55cc to pic na wode).
Wał też nie dodaje mocy...
a co do wyżej wymienionego 50/4 to w zastosuj w jakim chcesz silniku, najlepiej z tych to 019.
ok dzieki Smile

https://www.youtube.com/watch?v=hEwSLugl3dA a jak dodam to tamtych jeszcze to ?
Da to tyle co nic jedynie prawdopodobnie zniszczysz gaźnik i go nie wyregulujesz
Tak samo króciec cylindra być musiał rozwiercić do 14mm żeby nie było progu
no i pewnie koszt jednego takiego rozwiertaka to z 50zł...
Może pytanie głupie ale co to jest 50/4 itp?
50 to pojemność a 4 to liczba kanałów płuczących.
Stron: 1 2
Przekierowanie