Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: NOWOŚĆ! Romet Ogar 202!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
(22-12-2013 13:50:00)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]
(22-12-2013 13:30:53)Sołtys napisał(a): [ -> ]Nie napalajcie się za bardzo na to, że cena Ogara Caffe będzie podobna do ceny Ogara 202! Wink
202 faktycznie może kosztować w granicach 2 tysięcy, jednak cena katalogowa Ogara Caffe wynosi 3999 złotych. Wink

Oto dane techniczne Ogara Caffe:
Cytat:Wymiary(mm): 2060x800x1100
Waga (kg):98Silnik: 1 cylinder, 4 suw, 49,5cc, chłodzony powietrzem
Moc max(KM): 3,5
Prędkość mask, vmax (km/h) 45
Rozruch: elektryczny, nożny
Przeniesienie napędu: łańcuch, 4 biegi
Opona przód/tył: 90/90-18, 120/80-16
Hamulec przód/tył: tarczowy bębnowy
Obręcze: szprychowe, opcja: aluminium

Ogar cafe 50 cena: 3999zł ( katalogowa)
http://superskutery.wordpress.com/2013/1...-caffe-50/
http://www.vmax.sklep.pl/home/1294-romet...fe-50.html
Wink

Za tego cafe to trochę dużo. Jak to ma być stylizowane "sportowo", to mogliby to za tę cenę zrobić z silnikiem AM6

AM6 według mnie by tu nie pasowało.Po za tym cena też by była wyższa.Więc każdy by się zastanawiał czy brać chinola z AM6 z Sendę AM6.Jestem pewien ze wszyscy by brali tą druga opcję Tongue
Znowu jest nazwa Ogar i to serii 200 a bardziej przypomina zwykłego chinola jak poczciwego ogara.
Jest przeokropny.
A czy ktokolwiek kupiłby nowego chinola przypominającego motorower z lat 60(wiem, ogar był dużo później, co nie zmienia faktu, że już w chwili projektowania był to motorower przestarzały, zarówno pod względem technicznym jak i wyposażenia)?
Zobacz sobie "Jawe 555" dzisiejszej produkcji, podobna do dawnej prawdziwej Jawy 555.
Mi się bardzo podoba, kształtami tu i ówdzie nawet przypomina Harcinkę. Przemawia za nim prosta budowa i linia nadwozia stylistycznie dobrana, delikatnie mówiąc ze "starych czasów" Osobiście bym go nie kupował, bo w cenie 2000zł mógłbym mieć coś mocniejszego, chociażby MZ. Ale i tak jak najbardziej za!
(22-12-2013 14:02:27)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]A czy ktokolwiek kupiłby nowego chinola przypominającego motorower z lat 60(wiem, ogar był dużo później, co nie zmienia faktu, że już w chwili projektowania był to motorower przestarzały, zarówno pod względem technicznym jak i wyposażenia)?

Wiadomo, że raczej takim motorowerem pod gimbazą nie zaszpanujesz :F. Ktoś kto woli coś nowocześniejszego kupi Zetkę,GB,PRO. A ktoś kto ma swój styl i woli być oryginalny kupi ogara 202. Taka prawda,że jedyne czym te motorowerki się różnią to wygląd, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Wszystkie posiadają niezawodny silnik 4t. Myślę, że pod względem elektryki w tym ogaru 202 będzie takie same wyposażenie jak w moim GB. Prosta do ogarnięcia elektryka. Zresztą taka prawda, że jak nie zaczynasz przerabiać i się bawić to możesz nie dotykać takiego motoroweru przez bardzo długi okres. Każdy woli jeździć czym innym. Na przykład użytkownikom tego forum może podobać się linia ogara 202 i właśnie oni być może będą posiadaczami tego motoroweru Smile
(22-12-2013 14:17:37)theogarowiec napisał(a): [ -> ]Zobacz sobie "Jawe 555" dzisiejszej produkcji, podobna do dawnej prawdziwej Jawy 555.
http://www.jawa.eu/moto_main.htm
Która z tych jest podobna do jawy 50 typ 555?\
EDIT
po przeszukaniu internetu znalazłem, nawet podobne. Ale to i tak skuteropodobne, tamta stylistyka była bardziej dzisiejsza, a ogar 200, to nie oszukujmy się, trochę pokraczne skrzyżowanie roweru z motocyklem. Dawniej kupowali to, bo nie było nic innego, dziś nikt by czegoś stylizowanego na ogara 200 nie kupił
Romet odświeżył kolekcję po prostu.
202 zajmie miejsce WS-50, przycięli wyposażenie gdzie się da(hamulce bębnowe, szprychowe koła...) i jest po prostu nowym tanim pierdopędem.
Ogar Cafe z lepszym wyposażeniem i wyższą ceną wpasowuje się w to miejsce rynku, gdzie do tej pory siedziała tylko Zetka. Czyli lepiej wyposażony chińczyk złożony w Polsce. Skoro Zetka znalazła grono fanów, to czemu nie miałoby się udać z udanym stylistycznie Cafe?
Właśnie: co się teraz stanie z zetką? powinni raczej ją wycofać, żeby nie robił cafowi konkurencji. Główną wadą zetki był silnik pionowy, cafe tej wady nie ma
Myślę że oba będą w ofercie jeszcze przez długi czas. Dlaczego pionowy silnik jest wadą?
Zetki nie wygryzie, a raczej będzie z nią na równi. To dwie różne stylistyki Wink
(22-12-2013 14:35:06)nie_mientki napisał(a): [ -> ]Dlaczego pionowy silnik jest wadą?

Według niektórych części są drogie
(22-12-2013 14:35:06)nie_mientki napisał(a): [ -> ]Myślę że oba będą w ofercie jeszcze przez długi czas. Dlaczego pionowy silnik jest wadą?

Awaryjność. Te leżące są jednak bardziej dopracowane z tego co słyszałem.
Wykopałem coś takiego jeszcze, prawdopodobnie Ogar 50 to, to samo co Ogar 202. Wink
http://www.vmax.sklep.pl/home/1295-ogar-50.html
Będzie miał dużo chętnych Romet na niego. Podobnie jak na K-125
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Przekierowanie