Przedstawiam mój niedawny zakup Wigry 3 z 87r.
Rower ogólnie w dobrym stanie, ładne chromy i lakier, kompletny z oryginalnym oświetleniem oraz zestawem kluczy.
Największymi wadami tego roweru były koła oraz suport.
W kołach popękane szprychy oraz nalot rdzy na chromie.
Po rozebraniu kół udało się wypolerować obręcze przy pomocy wełny stalowej i pasty K2 a następnie tarczy filcowej. Zaplecione nowe szprychy ze stali nierdzewnej oraz mosiężne nyple.
Piasty rozebrane, wyczyszczone i nasmarowane. W tylnej wymieniłem krzywo nagwintowaną nakrętkę kontrującą, a w przedniej jeden konus oraz same kulki zamiast wianków (9 sztuk na stronę).
Suport zaspawany od strony klina.
Po zeszlifowaniu spawu okazało się że był zrobiony niepotrzebnie.
Klin oraz oś nie były wyrobione a luz jest od strony zębatki.
Czy oprócz wymiany zna ktoś sposób na naprawę tego ?
Oczywiście bez spawania zębatki do prawej korby.