Złożyłem Simsona SR2 na podobny zestawie. Nie wiem do czego chcesz to włożyć, ale jeśli do starego motoroweru, to potrzebujesz regulator napięcia 6V na prąd przemienny np. Yamacha DT 125 model części 498-81910-23-00. Taka kostka z jednym żółtym przewodem. Jest na allegro za jakieś 51,99zł . Tylko uwaga, ten regulator wpinasz równolegle, a nie szeregowo. żółty do żółtego ze stojana, a obudowa do masy.
Masz w ten sposób elegancką instalację 6V na prąd przemienny z działającym klaksonem i światłami. Tylko mocy ze 30W.
I jeszcze uwaga. Odległość pomiędzy statorem a kołem zamachowym, czyli to, jak wysoko jest koło zawieszone, nie ma aż takie znaczenia, jak na początku myślałem. 4mm dystansu też daje radę.
Schematu szukaj od MBK50 zwanego też mobilette.
https://cdn3.volusion.com/vod3d.s9orw/v/...ion-5T.jpg
Mnie wszystko kosztowało ok 220 zł, razem z drugim kołem zamachowym od Simsona i kołem zamachowym MBK50 i zapłaceniem tokarzowi, żeby piastę koła przełożył. W ten sposób mam na oryginalny klin.
I jeszcze jedno, dla potomnych. Kolory pokazane i w moim linku i przez kolegów wcześniej, mogą być różne w zależności od modelu kupionej części.
U mnie ze stojana wychodziły:
czarny - masa,
zielony - ładowanie cewki do modułu CDI (tam łączy się z czerwono/czarnym)
żółty - oświetlenie
czerwony - impulsator do modułu CDI (tam łączy się z czerwono/białym)
Z modułu CDI
- czarny i pomarańczowy do cewki WN, z czego czarny to jednocześnie masa
- czerwono/biały sygnał z impulsatora ze stojanu ( u mnie łączy się czerwonym w stojanie)
- czerwono/czarny ładowanie cewki ze stojanu ( u mnie łączy się z zielonym w stojanie)
- biało/czarny to gaszenie silnika (killer)
-