Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ogar 200 - zapłon, iskrownik max w lewo i mało
Autor Wiadomość
Hunolt Offline
Nowy
*


Liczba postów: 40
Imię: Rick
Skąd: Gliwice
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #1
Ogar 200 - zapłon, iskrownik max w lewo i mało
Chciałbym jeszcze przyspieszyć? zapłon czyli przekręcić iskrownik w lewo, niestety jest już na maksa w lewo a platynki nadal się zaczynają otwierać trochę za późno. Co z tym zrobić?
28-08-2015 22:56:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
BigSoft Niedostępny
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 1,006
Imię: Przemo
Skąd: SI
Pojazd: Romet Chart
Post: #2
RE: Ogar 200 - zapłon, iskrownik max w lewo i mało
Krzywka dobrze wsadzona w wirnik? Jeśli tak to albo języczek na przerywaczu wytarty albo sama krzywka. Oczywiście zakładam, że przerwę na platynkach masz odpowiednio ustawioną.

citroen-XM.pl
28-08-2015 22:59:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Hunolt Offline
Nowy
*


Liczba postów: 40
Imię: Rick
Skąd: Gliwice
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #3
RE: Ogar 200 - zapłon, iskrownik max w lewo i mało
Przerwa chyba dobrze ustawiona bo w GMP jest 0,4 mm. Chciałbym żeby na 1,7 mm przed GMP było 0,05 mm na platynkach a takie rozwarcie jest na ok1,2 mm przed GMP. Krzywka chyba ok, może faktycznie wytarty jest ten element na przerywaczu który dotyka do krzywki, bo gdyby to było dłuższe to by było dobrze, wtedy nie musiałbym tak mocno kręcić w lewo.
28-08-2015 23:04:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Słabe sprężanie komar 017...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 20:49:38
» Odpowiedzi: 15
» Wyświetleń: 217
Gaźnik zalewa silnik Ogar...
Ostatni post: cebula642
Dzisiaj 20:07:46
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 589
Romet 50 T-1 od znajmowgo
Ostatni post: Deecuu
Dzisiaj 18:18:00
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10172
Ogar 200 z gaźnikiem 16n1...
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 17:18:41
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 76
50-TS-1 prototyp - buduje...
Ostatni post: Jorginsson
Dzisiaj 01:54:46
» Odpowiedzi: 141
» Wyświetleń: 69255
Komar przednie zawieszeni...
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 15:40:04
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 325
Ogar 200
Ostatni post: grz3513k
Wczoraj 11:14:45
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 238
Mocowania błotnika komar ...
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 01:27:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 341
Określenie roku produkcji
Ostatni post: kacperjawa123
Wczoraj 00:34:07
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 224
Wigry 3 średnica rur ramy
Ostatni post: wigryman
05-05-2025 20:37:24
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 165
Ogar 205 1987
Ostatni post: Bob_Harley
05-05-2025 19:02:59
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 1782
Od jakiego roweru jest te...
Ostatni post: nava_5
05-05-2025 15:18:36
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 141
Które magneto do komara c...
Ostatni post: mateuszf
05-05-2025 13:54:52
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 551
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: Franek P
04-05-2025 23:28:51
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 3442
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: Dinozaur
04-05-2025 22:43:21
» Odpowiedzi: 29
» Wyświetleń: 3580

Reklama