Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Komar] Sprawdzanie cewki WN i ich współczesne zamienniki
Autor Wiadomość
romek Offline
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,813
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
Sprawdzanie cewki WN i ich współczesne zamienniki
No właśnie. Tak myśląc o swoim Komarze zastanawiam się czy nie będę musiał kupić nowej cewki zapłonowej.

Komar obecnie ma bardzo słabą iskrę. Platyny są w porządku, świeca też, przerwa na nich. W Komarze siedzi cewka produkcji w każdym razie współczesnej (2009r., najpierw w motorynce, tam po pewnym czasie silnik na niej nie chciał działać, a Komar z początku dobrze). Mając doświadczenia z takimi cewkami (pamiętam jak kiedyś kolega robił dla mnie Komara 2352 z silnikiem 023 - dwie nowe cewki okazały się wadliwe) jestem już na to uczulony. Na początek mam pytanie. Czy da się sprawdzić cewkę zapłonową bez omomierza czy multimetru? Drugie pytanie dotyczy nowych cewek. Obecnie widzę na allegro że jedyne nowe cewki ZMD stoją po 80 zł, więc wpadł mi w oko produkt współczesny, ale krajowy:

http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-komar-...16870.html

Podzielicie się doświadczeniami?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-07-2013 20:04:14 przez romek.)
14-07-2013 20:02:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
marcodado Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 315
Imię: Marcin
Skąd: Cieszyn
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Sprawdzanie cewki WN i ich współczesne zamienniki
Kupuj używane cewki ZMD.
14-07-2013 20:10:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Moja nowa dojazdówka (Oga...
Ostatni post: Dawdzio
Dzisiaj 21:15:04
» Odpowiedzi: 96
» Wyświetleń: 8886
RE: UWAGA TO JEST OSZUST ...
Ostatni post: stqc
Dzisiaj 19:13:00
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 168
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: Fearevil
Wczoraj 16:23:27
» Odpowiedzi: 276
» Wyświetleń: 31821
UWAGA TO JEST OSZUST - ...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 00:31:57
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 13840
Instrukcje do Rometów
Ostatni post: romek
14-11-2025 16:58:01
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 70008
Komar 2352 1984r
Ostatni post: jacomoto
14-11-2025 11:49:28
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 579
[K] Mocowanie tłumika oga...
Ostatni post: KubaOg
13-11-2025 23:44:28
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 382
Kartery S38ZB4
Ostatni post: Szczepan
13-11-2025 12:36:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 169
Dezamet 019 regeneracja g...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
13-11-2025 09:23:48
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 707
Co to za rower ZZR
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
12-11-2025 23:29:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 128
Romet 50-T1 Tramwajarza
Ostatni post: tramwajarz
12-11-2025 22:39:57
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 6126
Rejestracja Komara 2350
Ostatni post: Szczepan
12-11-2025 22:23:25
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 267
Romet 50-T1 by sbanys
Ostatni post: sbanys
11-11-2025 22:16:58
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 256
Romet kadet kopniak łapie...
Ostatni post: Merfix
11-11-2025 21:14:47
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 370
silnik dezamet 029
Ostatni post: Norweski Zomowiec
11-11-2025 16:05:36
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 10270

Reklama