| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Romet Chart 211 Błażeja
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		seba_1239 
 
 
		
			Romet Ogar 205 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 149 
Imię: Sebastian 
Skąd: Kowale 
Pojazd: Romet Ogar 205 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 10-08-2012 00:02:50 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
		
		
	
		
		Błażej 
 
 
		
			Zawodowiec 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,532 
Imię: Błażej  
Skąd: Skarżysko-Kamienna  
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Chart 211 Elektronik Błażeja- budowa 
			 
			
				Chciałem wyczyścić ten silnik na plombach... Pierwsze co to myślę zobaczę w jakim stanie jest cylinder, głowica i tłok. Silnik ma prawdziwy przebieg 22800 km    tak dwadzieścia dwa tysiące osiemset kilometrów. Cylinder ideał. Zadnej ryski, próg z jednej strony lekko wyczuwalny. Myślę, jest ok. Wlewam benzyny na tłok. Stoi minutę i kapie z kanału wydechowego. Lipa myślę, przyglądam się w kanał i widzę jakieś drobne wgniotki a pierścień dolny obracając magnetem się rusza. Rozpinam plombę i ściągam gar. Oto co widzę... 
     
Wkładam do niego swój silnik.  
Remontowany w roku 2001. Posiada nowe: wał, łożyska, simmeringi, kosz sprzęgłowy od silnika 70ccm z małą zębatką. Nowy wkład sprzęgła i nowy wałek krzywkowy z wodzikiem i wszystkie wałki, tryby. Ogólnie cała nowa skrzynia. Stary jest wałek kopniaka i kosa, ale są w stanie idealnym. Oczywiście nowe uszczelki i inne 
 
Cylinder po szlifie na tłoku R2 39 mm ZMD cylinder i ZMD tłok oraz ZMD pierścienie, uzywana głowica 
 
Nie będzie miał plomb, ale trudno, przynajmniej będzie idealny i niezawodny, po remoncie.
			  
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 11-08-2012 00:07:32 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |