Remont rometa Polo M-760
|
Autor |
Wiadomość |
Dinozaur
Nowy

Liczba postów: 94
Imię: Jarek
Skąd: Wroclaw
Pojazd: Inny
|
RE: Remont rometa Polo M-760
Czesc, dlatego kazda linke, ktora jest 'newralgiczna w dzialaniu' / sprawdza sie ze stara linka - czy maja wszystkie parametry identyczne : dlugosc pancerza, dlugosc 'zyly', itp., np. srubki regulacyjne na koncowkach, jesli takie w nich wystepuja..?
Jak linka jest 'za krotka' - to skraca sie pancerzyk / odwija sie kilka zwojow oplotu [ jesli cala linka jest odpowiedniej dlugosci ] lub montuje sie dodatkowa 'srubke regulacyjna', jesli 'zyla' jest zbyt dluga, a pancerz odpowiedniej dlugosci, itp.
Nie mowie juz nawet o skracaniu 'zyly' i przesuwaniu koncowek linek - bo to sprawa wrecz oczywista przy starych sprzetach...
Wystarczy bowiem, ze 'ktos' poprowadzi linke inaczej niz w instrukcji i juz moze byc np. 'za krotka' / za bardzo napieta, itp...
Ja np. zawsze staram sie miec linki troche dluzsze niz w instrukcji [ szczegolnie przy innych zamontowanych kierownicach ]- zeby miec mozliwosc ich dokladnego dopasowania lub ulozenia na ramie motorka tak, jak ja chce - bo czasami wlasnie nawet oryginalne linki 'z epoki' byly takie krotkie 'na styk' - ze przy skrecaniu kierownica motorek 'samoczynnie dodawal sobie gazu' przy skrecie 'w lewo' i przyspieszal...
Pozdrawiam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Wczoraj 22:49:25 przez Dinozaur.)
|
|
Wczoraj 22:43:21 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|