| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		Szatek 
 
 
		
			Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 742 
Imię: Patryk 
Skąd: Łódź 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek 
			 
			
				W końcu - renowację tego Rometa uważam za zakończoną   
Dla porównania, stan przed:
  
I po:
  
Przed:
  
I po:
  
Przed:
  
I po:
  
Przed:
  
I po:
  
Więcej zdjęć:  https://www.fotosik.pl/u/xxSzatekxx/album/1753519
Wszystkie linki nasmarowane smarem sylikonowym, a łańcuch smarem CX-80 MOTO CHAIN.
 
Niestety, motorower ma też mankamenty, takie jak:
 
1. Zbyt nisko umieszczony przedni błotnik. 
 
Nie wiem jak to się stało. Co prawda, były w nim zaspawywane otwory i wiercone nowe, ale sprawdzałem ich rozstaw i różnią się tylko minimalnie...
 
2. Lakier w miejscu numerów ramy po poprawkach - lakiernik zalał numery.
 
3. Dziurka w baku.
 
Wyszła na jaw, dopiero po zalaniu paliwa. Znajduje się w miejscu spawu jego tylnego mocowania (wypaliła się od ponownego spawania). Zaklejona specjalnym kitem K2 Mega Tank.
 
4. Malutkie dziurki w tłumiku powstałe po jego chromowaniu - zaklejone klejem do tłumików.
 
5. Gdzieniegdzie są ubytki lakieru.
 
6. Gaszenie działa tylko w pewnym położeniu stacyjki.
 
Stacyjka jest oryginalna, po renowacji. Z pozycją świateł nie ma problemu.
 
7. Delikatnie cieknący olej spod wałka pośredniego.
 
Wszystko jest teoretycznie tak jak ma być, a jednak cieknie. Dałem nawet podkładkę fibrową pod zabezpieczenie nakrętki wałka - nie pomogło.
 
No i na koniec filmik:  https://www.youtube.com/watch?v=hadiNGRknEI
Pozostało mi go jeszcze zarejestrować na zabytek i (mam nadzieję) sprzedać   
Na razie tyle, pozdro.   
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 02-08-2017 17:01:05 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 3 użytkowników postawiło piwo Szatek za ten post:3 użytkowników postawiło piwo Szatek za ten post. 
		gregor19781978 (08-02-2017), Pablo z Garażu (08-02-2017), Pinio (08-11-2017)
	 | 
 
 
	
		
		Pablo z Garażu 
 
 
		
			Pogromca korozji :D 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 166 
Imię: Paweł 
Skąd: Ok. Krosna [RKR] 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 02-08-2017 17:33:41 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo Pablo z Garażu za ten post:1 osoba postawiła piwo Pablo z Garażu za ten post. 
		Szatek (08-02-2017)
	 | 
 
 
	
		
		Szatek 
 
 
		
			Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 742 
Imię: Patryk 
Skąd: Łódź 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek 
			 
			
				No przecież miały być oryginalne nakretki na wentyle, więc są    Poprzednie były w komplecie z dętką.
 
Pancerz linki hamulca jest taki sam, jak w linkach które sprzedaje Linmot. Wydłużany był środek.
 
Kartery są "nowe", dlatego nie mają numerów   
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 02-08-2017 17:47:34 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		joozek 
 
 
		
			senior 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,411 
Imię: Józek 
Skąd: Lubin 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek 
			 
			
				Chyba zmylilo mnie to drugie zdjecie   
Polizuj wszystkie sruby, przy lagach tez I przesun caly blotnik do przodu. A te wsporniki wszystkie sa tej samej dlugosci? Moze to je dales odwrotnie? Te przednie jakos wygladaja nie natirslnie.
 
 
Chyba zmylilo mnie to drugie zdjecie   
Poluzuj wszystkie sruby, przy lagach tez I przesun caly blotnik do przodu. A te wsporniki wszystkie sa tej samej dlugosci? Moze to je dales odwrotnie? Te przednie jakos wygladaja nie naturalnie.
			  
			
			
 
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-08-2017 21:11:47 przez joozek.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 02-08-2017 21:10:14 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |