Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Kłopoty z zapłonem
|
Autor |
Wiadomość |
Mariusz
Uczeń

Liczba postów: 213
Imię: Mariusz
Skąd: Bielsko-Biała
Pojazd: Inny
|
Kłopoty z zapłonem
Panowie doradźcie
Jak u Was z zapłonem? Jakie stosujecie przerywacze, jakie cewki i jakie świece.
Czy ktoś stosował chińskie cewki w/n?
Nie jestem zwolennikiem ale Polskie w wsce125 tak mi dały w d... zę byłem skłonny kupić taką. W wsce mój kolega ma zamontowaną chine i lata mu to od dwóch sezonów bez kłopotu. A nasze trzeba szlifować bo magneto się nie obraca.
Jak jest u Was?
Mam dwóch pacjentów na teraz, kadet z pięknym przebiegiem 4000km "super stan" 
Stał kij wie jak długo wszystko zardzewiałe. Brak iskry.
I ogar przebieg 2635km. Wiem bo mam to od kolegi 
Iskra była palił iskra zniknęła. Dałem wszystko nowe, czyli kondensator chińską cewkę i przerywacz ten z niebieskiego pudełeczka. Iskra jak szalona.
Aż w pewnym momencie zaczęła skakać po całej elektrodzie w świecy.
Odpalił na rys i iskra odeszła w zapomnienie....
Radźcie..
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-06-2016 07:56:55 przez Mariusz.)
|
|
12-06-2016 07:55:41 |
|
|
Mariusz
Uczeń

Liczba postów: 213
Imię: Mariusz
Skąd: Bielsko-Biała
Pojazd: Inny
|
|
12-06-2016 09:13:16 |
|
|
Mariusz
Uczeń

Liczba postów: 213
Imię: Mariusz
Skąd: Bielsko-Biała
Pojazd: Inny
|
RE: Kłopoty z zapłonem
Tej chińskiej nie piłowałem
Nie chciała wejść na swoje miejsce jakby nóżki miała za grube 
Iskra była jak pop...... lona. Ale strasznie skakała po świecy.
Wreszcie odeszła. Do tego w chińskiej cewce przewody są jak włoski i jakby tego było mało to za krótkie.
Wracamy do Polskich....
Dlaczego trzeba rozwiercać otwór pod oś?
|
|
12-06-2016 22:23:13 |
|
|
Rafku
Drucidruci tu

Liczba postów: 1,821
Imię: Rafał
Skąd: Bartoszyce
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Kłopoty z zapłonem
Pony 50-M2 '82
Ogar 200 '88
50T1 '80
Komar 2351 '79
Mini ścigacz 50cc
Bemi Cross 110cc
Bashan ATV 150cc
|
|
13-06-2016 08:26:10 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|