| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Robaki ze złomu by joozek
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		joozek 
 
 
		
			senior 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,411 
Imię: Józek 
Skąd: Lubin 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Robaki ze złomu by joozek 
			 
			
				W tym wątku ostatnio tylko wydaję kasę. Dziś niestety też trochę poszło, po wydeptaniu kilku kilometrów na Oldtimerze Wrocław. 
osie kół - oryginał - 30 zł / kpl 
pompka sygnowana Romet - 15 zł 
oryginalna, nowa lampa tył - 20 zł 
odblask Pl - 3 zł 
dzwonek ZZR - 10 zł + 2 zł wężyk do pompki   
oryginalne nowe kolanko do Pony - tu ceny nie podam - bo nikt mi nie uwierzy ile dałem    
tabliczki znamionowe - współczesne, to najlepsze, najwierniejsze w Polsce - 20 zł / szt - nity gratis
  
 
Pozdrawiam poznanych forumowiczów   
			 
			
			
 
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 28-02-2016 21:36:07 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		joozek 
 
 
		
			senior 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,411 
Imię: Józek 
Skąd: Lubin 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Robaki ze złomu by joozek 
			 
			
			
			
 
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 20-03-2016 02:12:31 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Blues 
 
 
		
			Uczeń 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 221 
Imię: Tomasz 
Skąd: POLAND 
Pojazd: Romet Komar 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 20-03-2016 11:37:49 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo Blues za ten post:1 osoba postawiła piwo Blues za ten post. 
		joozek (03-20-2016)
	 | 
 
 
	
		
		joozek 
 
 
		
			senior 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,411 
Imię: Józek 
Skąd: Lubin 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Robaki ze złomu by joozek 
			 
			
				W tym wątku ciąg dalszy wydawania kasy    - tym razem reanimacja tylnych amortyzatorów krytych do Komarów 2350-2 i 2361. 
Zdjęcia z kolejnych etapów prac, zgubiłem gdzieś tylko zdjęcia z polerowania elementów do chromowania.
 
1. rozbiórka, czyszczenie i mycie elementów
  
2. elementy po chromowaniu
  
3. montaż nowych tulei ślizgowych, teflonowych 
  
4. niezbędne części
  
5. smarowanie wnętrz amortyzatorów i sprężyn
  
6. montaż metalowo-gumowych tulei - sinenbloków. Najpierw gumowych, potem metalowych - w takiej kolejności.
  
 
			 
			
			
 
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 02-04-2016 00:18:35 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post. 
		Kanilox (04-02-2016), Latos (04-02-2016)
	 | 
 
 
	
		
		Rafku 
 
 
		
			Drucidruci tu  
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,821 
Imię: Rafał  
Skąd: Bartoszyce  
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Robaki ze złomu by joozek 
			 
			
				Jak tak teraz lookam na to, to nachodzi mnie pewna myśl, napisz proszę, czy w takie pochromowane bębny, szprychy można normalnie przekładać, czy jednak warstwa chromu już to trochę utrudnia? Tak samo piasty hamulcowe, a w szczególności rozpierak, na prawdę bez problemu wchodzi w dekielek i swobodnie się przesuwa? 
Amortyzatory oczywiście kawał dobrej roboty, możesz napisać jeszcze, czy warstwa smaru jest na bogato, czy jednak cienka, powierzchowna warstwa wystarczy, bo ja u siebie w lagi smaru miedzianego nie pożałowałem   
Pozdr
			  
			
			
 
Pony 50-M2 '82  
Ogar 200 '88  
50T1 '80 
Komar 2351 '79 
Mini ścigacz 50cc 
Bemi Cross 110cc  
Bashan ATV 150cc
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 02-04-2016 00:24:02 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo Rafku za ten post:1 osoba postawiła piwo Rafku za ten post. 
		joozek (04-02-2016)
	 | 
 
 
	
		
		joozek 
 
 
		
			senior 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,411 
Imię: Józek 
Skąd: Lubin 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Robaki ze złomu by joozek 
			 
			
				 (02-04-2016 00:30:16)Marwerick napisał(a):  silentblocki/silentblock  się pisze joozku a nie :sinenbloków. 
  dzięki, napisałem tak jak słyszałem    ale nie do końca widocznie dosłyszałem    no cóż ... latka 
Dziękuję
  
 (02-04-2016 00:24:02)Rafku napisał(a):  Jak tak teraz lookam na to, to nachodzi mnie pewna myśl, napisz proszę, czy w takie pochromowane bębny, szprychy można normalnie przekładać, czy jednak warstwa chromu już to trochę utrudnia? Tak samo piasty hamulcowe, a w szczególności rozpierak, na prawdę bez problemu wchodzi w dekielek i swobodnie się przesuwa? 
 
Amortyzatory oczywiście kawał dobrej roboty, możesz napisać jeszcze, czy warstwa smaru jest na bogato, czy jednak cienka, powierzchowna warstwa wystarczy, bo ja u siebie w lagi smaru miedzianego nie pożałowałem   
 
Pozdr 
Przed wysyłką do chromowania przygotowuję piasty. Każdy otwór rozwiercam na jeden wymiar, tak że potem nie ma problemu z nowymi szprychami. Bębny zabezpieczam przed warstwą chromu, a otwory pod rozpieraki przygotowuję jak pod szprychy. 
Co do smaru miedzianego - oprócz właściwości smarujących, charakteryzuje się też tym, że nie ścieka, więc równomierna warstwa powierzchniowa w zupełności wystarczy - robię to dużym pędzlem   
			 
			
			
 
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-04-2016 00:43:43 przez joozek.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 02-04-2016 00:37:38 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		joozek 
 
 
		
			senior 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,411 
Imię: Józek 
Skąd: Lubin 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Robaki ze złomu by joozek 
			 
			
			
			
 
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 17-05-2016 00:24:21 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |