Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Remont silnika | Lekki tuning
Autor Wiadomość
Milky011 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 2
Imię: Tobiasz
Skąd: Pewel Ślemieńska
Pojazd: Romet Pony
Post: #1
Remont silnika | Lekki tuning
Cześć !
Niedawno zacząłem remont silnika mojej Motorynki. Wymieniam łożyska na skf i teraz pytanie czy są one dobre? Chciałbym wymienić wał ponieważ zauważyłem lekkie luzy na nim a i tak jest w nim od początku i trochę kilosów narobił jaki wał polecacie?
A jak już wymieniam wał to chciałbym wymienić cylinder na 60cc a także tłok 3 pierscienie 40mm. Czy jakbym kupił nowy cylinder to czy by się po kilku tyś kilometrów nie rozwalił... Czy lepiej dać do szlifu orginalny?
14-06-2015 22:06:15
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odrestaurator Offline
Majster
Moderatorzy


Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Remont silnika | Lekki tuning
Nie polecam 60ccm. Co jazda to regulacja podobno, a i Ja mam problem już od kupna kadeta do teraz z gaźnikiem i w ogóle z jazdą.
14-06-2015 22:35:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
KeiSangi Offline
unfunny boy
*


Liczba postów: 1,451
Imię: Ignaś
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny Romet
Post: #3
Odp: Remont silnika | Lekki tuning
Dobry remont da więcej niż tiuning.

Jeżdżę po to by jeździć,
Żyję aby nie żyć
14-06-2015 22:40:51
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Milky011 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 2
Imię: Tobiasz
Skąd: Pewel Ślemieńska
Pojazd: Romet Pony
Post: #4
RE: Remont silnika | Lekki tuning
Czyli lepiej jak dopieszczę silniczek ? Moge chociaż ten tłoczek z 3 pierscieniami dać ? A co z wałem ? polecacie jakiś ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-06-2015 22:50:06 przez Milky011.)
14-06-2015 22:45:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Milky011 za ten post.
Odrestaurator Offline
Majster
Moderatorzy


Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
Post: #5
RE: Remont silnika | Lekki tuning
Wiesz jak chcesz to rób ten tjuning. Chodzi mi o to że 60ccm jest słabe, już lepiej jest 50/4 zrobić, co do wału to oryginalny zregenerowany lub wał Almotu.
14-06-2015 22:53:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
175mateusz Offline
zbieracz
*


Liczba postów: 462
Imię: mateusz
Skąd: lubin
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #6
RE: Remont silnika | Lekki tuning
Myślę, że nie ma sensu kombinować z tuningiem 023 rakiety z niego nie zrobiszSmile Ja miałem kiedyś pseudo 60 jakieś 10lat temu almotu i czuć było niewielką naprawdę niewielką różnicę. Ja bym dał oryginał do szlifu. Łożyska dobre kupiłeś. Wał ma luzy góra dół?
14-06-2015 23:46:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
TheNight Offline
Technik
*


Liczba postów: 904
Imię: Krystian
Skąd: Sanok
Pojazd: Romet Chart
Post: #7
RE: Remont silnika | Lekki tuning
Tłok 3p wybij se z głowy... Już lepiej oddać do szlifu i wsadzić tłok 1p z Hondy MB..
Co do 60cc to możesz brać ale TYLKO z AlMOTA gdyż te z CX są słabej jakości Tongue

*Tuning/Usprawnianie Silników 2T
*Remonty generalne silników 2T/4T
Mój Chart 50/5
Derbi Senda 70/7/3M w akcji
15-06-2015 00:15:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 200 z gaźnikiem 16n1...
Ostatni post: maticzekk
Dzisiaj 00:25:37
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 104
Gaźnik zalewa silnik Ogar...
Ostatni post: cebula642
Wczoraj 23:25:14
» Odpowiedzi: 16
» Wyświetleń: 650
Ogar 205 prędkość
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 23:13:52
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 44
Romet 50 T-1 od znajmowgo
Ostatni post: romek
Wczoraj 22:09:00
» Odpowiedzi: 40
» Wyświetleń: 10221
Słabe sprężanie komar 017...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 21:22:35
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 313
50-TS-1 prototyp - buduje...
Ostatni post: Jorginsson
Wczoraj 01:54:46
» Odpowiedzi: 141
» Wyświetleń: 69299
Komar przednie zawieszeni...
Ostatni post: Dinozaur
06-05-2025 15:40:04
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 383
Ogar 200
Ostatni post: grz3513k
06-05-2025 11:14:45
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 250
Mocowania błotnika komar ...
Ostatni post: Dinozaur
06-05-2025 01:27:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 347
Określenie roku produkcji
Ostatni post: kacperjawa123
06-05-2025 00:34:07
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 248
Wigry 3 średnica rur ramy
Ostatni post: wigryman
05-05-2025 20:37:24
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 174
Ogar 205 1987
Ostatni post: Bob_Harley
05-05-2025 19:02:59
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 1802
Od jakiego roweru jest te...
Ostatni post: nava_5
05-05-2025 15:18:36
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 147
Które magneto do komara c...
Ostatni post: mateuszf
05-05-2025 13:54:52
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 560
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: Franek P
04-05-2025 23:28:51
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 3443

Reklama