| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Romet Chart 210 79/4 LC #jedynytakizobacz
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		Taśma 
 
 
		
			Pro 
			  
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 3,952 
Imię: Mikołaj 
Skąd: 1.7km od biurowca 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Chart 70/6/3 by Taśma 
			 
			
				Podjąłem małą decyzję. Cylinder leci do Zinga, a Chart robi się w LC na nowych karterach... Tylko dla niego tiga kupiłem to wykorzystam go chociaż   
Czyli będzie to co miało być: 
-cylinder RV4 77/4 (czy ileś tam) na Meteorze 2p 
-pompa wody z wału (pewnie coś od am5 się wykorzysta, bo zostało mi po ostatnim incydencie   ) 
-zapłon na wiosnę do Bigosfta albo innego typa leci który to ogarnia 
-sprzęgło też od nowa zrobię chyba... 
-gaźnik to albo PWK zostanie albo dam jednego z tych japońców 24mm. 
-jak wszystko pójdzie tak jak sobie planujemy to i spawak wpadnie
			  
			
			
 
Cytat:Bo życie jest za krótkie, aby czekać na iskrę i dwa obroty wału. 
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-11-2014 21:29:41 przez Taśma.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 12-11-2014 21:26:16 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo Taśma za ten post:1 osoba postawiła piwo Taśma za ten post. 
		theogarowiec (11-12-2014)
	 | 
 
 
	
		
		Pompuś  
		
			Unregistered 
			
			
			 
			
 
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Chart 70/6/3 by Taśma 
			 
			
				I ty kufa nie masz kasy?    
Dobrze, że sie nie poddajesz.
			  
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 12-11-2014 21:49:33 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Pompuś  
		
			Unregistered 
			
			
			 
			
 
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Chart 70/6/3 by Taśma 
			 
			
				Nieee, tak mówie. 
Czekam na jakieś postępy   
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 12-11-2014 21:56:05 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Taśma 
 
 
		
			Pro 
			  
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 3,952 
Imię: Mikołaj 
Skąd: 1.7km od biurowca 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Chart 70/6/3 by Taśma 
			 
			
				Chart luj, wraca do żywych w ch*j. 
 
Rv4 pojechało do szlifu. Kartery spawam w przyszłym tygodniu jeśli przyjedzie potrzebna do tego osoba.  
Jak zaspawam będę szukał kogoś kto mi je roztoczy, potem płuki pod cylinder wyskrobać (o ile dremla naprawię), składanie i odpalanie jeśli zapłon będzie żywy. 
A jeszcze w między czasie złoże elektrykę... Kupi się aku, przerywacz mostki czy co tam poczebne...
 
A co do samej ramy... to górna i dola "półka" oraz te "kielichy" lag czy jak to tam się nazywa w piasek idą i hydrografika na to.
			  
			
			
 
Cytat:Bo życie jest za krótkie, aby czekać na iskrę i dwa obroty wału. 
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 01-12-2014 21:41:18 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |