| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					[Komar] gaźnik
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		miszcz 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 43 
Imię: Igor 
Skąd: Żnin/Mogilno 
Pojazd: Romet Komar 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: gaźnik 
			 
			
				Co do s38 z k60b mam rosyjski oryginalny i muszę napisać, że jest trochę problemów z tym gaźnikiem zanim zacznie działać jak należy. Primo: jeśli chcesz założyć z filtrem stożkowym to musisz się liczyć z okropnym hałasem z gaźnika. Secundo: jeśli już się zdecydujesz na filtr stożkowy to fabrycznie ustawiony poziom paliwa w komorze pływaka jest za niski i się szybko silnik zdusza, ale jeśli zwiększysz poziom paliwa to się zaworek nie zamyka i z gaźnika jak stoi nieodpalony to leci paliwo z uszczelki na komorze pływaka. Ogólnie szerokość tej uszczelki to jakaś kpina i ciężko to do kupy dobrze złożyć. Co do osiągów i spalania na takim ustawieniu to prędkość maksymalna wzrasta(45km/h przy przełożeniu 12/35)- wkręca się podczas jazdy na wyższe obroty, nie wiem jak ze spalaniem bo tylko wczoraj tak ustawiłem; ale brakuje mocy przy niskich obrotach. Silnik musi się dobrze rozgrzać aby móc wyłączyć ssanie bo inaczej się udusi. 
Do tej pory jeździłem na fabrycznym poziomie paliwa w komorze pływaka ale przesłaniałem około 3/4 wlotu gaźnika cienką szmatą, co powodowało iż się nie dusił miał mocniejszy start spalanie dokładnie 51km/l ale też prędkość maksymalna na prostym płaskim odcinku 40km/h. 
Wczoraj dorobiłem stożek łączący gaźnik z rurą dolotową z pod siodełka (narazie kartonowy ale to prototyp) i dziś będę testował to rozwiązanie ale wpierw muszę się jeszcze z uszczelką komory pływaka pobawić, żeby jakoś lepiej ją ułożyć. 
A i jeszcze mogę dodać iż trochę ciężko mi się go odpala. Jak miałem splanowany cylinder i podniesiony na podkładce aluminiowej o 2mm to znacznie lepiej się sprawował na tym gaźniku, a że teraz mam nowy wał ZMD, tłok ZMD, i cylinder mało używany ZMD to nie chcę go przerabiać, bo sprężanie ma bardzo dobre.
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 30-07-2014 10:09:25 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 2 użytkowników postawiło piwo miszcz za ten post:2 użytkowników postawiło piwo miszcz za ten post. 
		Kazek (08-02-2014), Vex (07-30-2014)
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |