Komar Sztywniak Kaniloxa
|
Autor |
Wiadomość |
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Komar Sztywniak Kaniloxa
(16-03-2013 20:07:43)grzyb napisał(a): To jest 2320 który ma tabliczkę znamionową z 232.
232 ma inny bak, kranik, pokrywę prawą, przednią lampę, cylinder, gaźnik, tłumik rozkręcany. Chyba nikomu nie chciało by się przekładać tych wszystkich gratów.
Możliwe że coś w tym jest, ale bardziej wydaje mi się że silnik był wymieniany razem z tłumikiem i gaźnikiem. A z tego co wiem to przednia lampa w obu modelach jest dokładnie taka sama, tak samo bak, a z pokrywami to nie wiem o co chodzi ale chyba oba miały prawą i lewą. Jeśli znasz jakąś stronę albo książkę gdzie są wypisane różnice między tymi modelami to poślij mi link.
A i będę na pewno malował na kolor taki jak oryginał czyli wiśniowo czarny.
|
|
16-03-2013 21:20:17 |
|
|
grzyb
Pasjonat
Liczba postów: 52
Imię: Paweł
Skąd: Szczecinek
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Komar Sztywniak Kaniloxa
Na początek polecam Ci coś takiego http://moto.allegro.pl/komar-sztywniak-k...94416.html dużo ułatwia w kompletowaniu i odnowie.
Skoro piszesz, że bak i przednia lampa jest taka sama, to czym się różniły te modele ? Sam na początku kupna nie wiedziałem co i jak, wszystkiego z czasem dowiedziałem się z internetu.
|
|
17-03-2013 11:52:14 |
|
|
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Komar Sztywniak Kaniloxa
Przy zamawianiu gaźnika do stelli wziołem też kranik i linkę gazu dla komara. Wyczyściłem mu bak kamieniami z wodą, założyłem nowy kranik i linkę, wyczyściłem dokładnie gaźnik, nalałem paliwa (zapomniałem oleju) i udało mi się nim jako tako normalnie przejechać i rozpędziłem się do 30 km/h, niestety silnik jest słaby i nie trzyma obrotów, pewnie przez słabą kompresje, biegu pierwszego też nie ma. Ale i tak całkiem fajnie się jechało, duże koła to jednak jest fajna rzecz.
Okazało się że gaźnik jest trochę inny nisz ten znany mi z innych rometów, nie ma on otwartej dziury od spodu po prawej stronie przez co trzeba obie śruby odkręcić żeby wyjąć gaźnik, ma też też trochę inny filtr paliwa. No i jest on trochę uszkodzony bo ma zaklejoną silikonem dziurę z boku przez co przepustnica trochę ciężej chodzi. Ale i tak mu wsadzę GM13F którego obecnie mam w motorynce.
|
|
28-04-2013 22:39:06 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|