Wkręć na maksa poziomo ustawioną śrubę w gaźniku (do pierwszego wyczuwalnego oporu, nie może być za mocno). Następnie wykręć ją od 1 do 3 pełnych obrotów (każdy gaźnik inaczej się reguluje). Spróbuj odpalić. Jeżeli nie odpali przy 3 obrotach to wykręcaj od połowy obrotu do pełnego obrotu, aż załapie. Później trzeba intensywnie dodać gazu i sprawdzić, czy gaz nie jest opóźniony (Szybkie odkręcenie manetki ma być zsynchronizowane ze zwiększeniem się obrotów silnika). Po tym regulujesz tą po skosie śruba wolne obroty silnika. Im bardziej wkręcona tym mocniejszy, ale więcej pali. Im bardziej wykręcona tym słabszy, ale mniej pali. To robisz doświadczalnie. Ustaw ją tak, aby była miała dosyć niskie obroty (ale musisz to zrobić tak, aby silnik równo pracował). Rozpoznasz to po samej pracy silnika. Jeśli po włączeniu pierwszego biegu i pomimo wciśniętego sprzęgła widać, że obroty spadają i musisz dodać mu gazu do ich ustabilizowania to musisz trochę wkręcić śrubę, aż będzie dobrze. (chociaż na to wpływ ma też regulacja linki sprzęgła, ale jeśli nic nie robiłeś z linká, a po ściągnięciu gaźnika ten problem się pojawi to prawdopodobnie przez to).
Tutaj masz poradnik
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-07-2019 01:59:18 przez Wojciszek.)
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.