Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ogar 200 problem
|
Autor |
Wiadomość |
charper
detyfusan
Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Ogar 200 problem
(12-09-2017 14:23:52)Quake96 napisał(a): (12-09-2017 13:12:33)charper napisał(a): W duzo ujezdzanych silnikach z zaplonem platynkowym dochodzi do rozregulowania sie wyprzedzenia zaplonu. Pewnie pora go sprawdzic.
Możesz mi wyjaśnić na jakiej zasadzie to stwierdzasz? Bo brzmi to jak totalna bzdura. Wyprzedzenie zapłonu "samo" się nie zmieni nawet po tysiącach kilometrów, jeśli masz wystarczająco siły, by dokręcić podstawę zapłonu. I nie ma nic do tego fakt, że to zapłon platynkowy. Regulacja polega na obrocie podstawy zapłonu, a ta trzymana jest przez dwie śruby z podkładkami. Więc nie, nie ma czegoś takiego jak "rozregulowanie się zapłonu w dużo ujeżdżanym silniku".
I tak, ja na potwierdzenie swojej tezy mam dowód w postaci tysięcy kilometrów narobionych Ogarami, gdzie nigdy, powtarzam nigdy nie przestawił mi się zapłon. A nie jeżdżę dwa razy dziennie dookoła komina.
PS: "Przestawić" to się mogą po dłuższym czasie platynki. I to też nie tyle przestawić co zużyć, w efekcie czego przerwa może być minimalnie większa.
Wyciera sie ten material ktory trze po krzywce. Taka bzdura ze az w zoltej ksiazce pisalo. No ale to ty jestes moderatorem i ty wiesz najlepsiej
I wlasnie im wieksza przerwa, tym wyprzedzenie zaplonu bardziej odstaje od pierwonej regulacji. Idz i sobie doswiadczalnie zobacz. Honoru nie zwracaj.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-09-2017 18:50:08 przez charper.)
|
|
12-09-2017 18:48:12 |
|
1 osoba postawiła piwo charper za ten post:1 osoba postawiła piwo charper za ten post.
rafi555 (09-12-2017)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ogar 200 problem - charper - 12-09-2017 18:48:12
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|