Romet Kadet m780 V.S Romet Ogar 200
|
Autor |
Wiadomość |
fanfso
Nie kupuj Skutera .
Liczba postów: 913
Imię: Robert .
Skąd: Naramice .
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Romet Kadet m780 V.S Romet Ogar 200
Kup jawkę ( ogara ) a ja ci wytłumaczę krok po kroku jak wyregulować zapłon
To jedziemy
Pierwsze co robimy to odkręcamy świecę w celu ustawienia GMP, najlepiej jest włożyć śrubokręt w miejsce świecy i kręcić wałem za pomocą śruby na klucz "8" na rys. śruba oznaczona cyfrą 1.
Gdy uzyskamy GMP cofiemy wał o 2mm w tył kręcąc śrubą w lewo, przed tem mierzymy ile jest mm od główki tłoka do gwintu bądź innego punktu odniesienia na głowicy, przy cofnięciu tłoka wymiar ten musi być o 2mm większy, gdy w takiej pozycji uda nam się ustalić tłok, zaglądamy do aparatu zapłonowego na rozwarcie platynek(3 na rys.), powinno być 0,3mm. Mierzymy SZCZELINOMIERZEM a nie kapslami z piwa ani innymi badziewiami.
Jeśli nie mamy 0,3mm wtedy luzujemy śrubkę nr.2 i przesuwamy kowadełkotak aby było 0,3mm, jeśli zabraknie nam regulacji, popuszczamy 2 śruby mocujące cały stojan magneta i kręcimy całym aparattem zapłonowym do uzyskania tej wartości.
Na koniec dokręcamy wszystko z czuciem aby gwintów nie pozrywać, odpalamy i jedziemy
Skopiowane bo nie umiem wyregulować zapłonu w silnikach jawki, w Komarach i rometach to umiem, a tu to musiałem posługiwać się internetem
|
|
18-07-2012 16:28:58 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet Kadet m780 V.S Romet Ogar 200 - fanfso - 18-07-2012 16:28:58
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|