|
|
Jackmotorsowe zestawy tuningowe do 223 (Ogar 200 Jawa 50) - ktoś zna?
|
| Autor |
Wiadomość |
Bob_Harley
Technik

Liczba postów: 639
Imię: Bob
Skąd: Świętokrzyskie
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Jackmotorsowe zestawy tuningowe do 223 (Ogar 200 Jawa 50) - ktoś zna?
to dodam tylko jeszcze tyle że coś źle zrobiłeś/wyregulowałeś skoro na 11z ci nie chce jechać, fakt powiedziałem kiedyś że po jakimś 1000km czuć pewne pogorszenie ale na chwile obecną obstawiam że to gaźnik nie dość że marnej jakości to jeszcze ten pierdzielony Jikov, teraz po swapie na PZ19 jest od razu lepiej, niemniej na 13z jeździło się bardzo dobrze dopiero wieksze górki redukcja na 2 bieg i 40kph pod te górkę bez problemu, potem 12z bo Góry Świętokrzyskie to jednak teren pod taką zębatkę i spokojnie idzie wyciągnąć 60kph bez jakiegoś wielkiego rozpędu- ot trzeba więcej gazu dać i jedzie, nawet taki uzytkownik Spaceman co sie kiedys mocno na forum udzielał w temacie Ogara 200 robił 200kilometrowe wycieczki bez problemu na zębatce 13z i to na fabrycznym zestawie z dołożonym tylko CDI (dość topowym swoją drogą), i ilekroć widze te "stuningowane" jafki czy ogary to mi sie słabo robi ze wzgledu na te albo wystające filtry powietrza, albo jakieś dziwnie zamontowane w bok gaźniki, wydechy odstające nienaturalnie od ramy etc. a jak już wspomniałem bez tego typu udziwnień sie nie obejdzie jak chcesz go tak rasować, no chyba że tylko cylinder 60cc to OK. Niemniej - reasumując, Ogar 200 na fabrycznej konfiguracji, czyli cyl 50cc i EWENTUALNIE zmieniony gaźnik na coś współczesnego powinien bez problemu jechać na zębatce 12z
|
|
| Wczoraj 19:55:29 |
|
|
| Wiadomości w tym wątku |
RE: Jackmotorsowe zestawy tuningowe do 223 (Ogar 200 Jawa 50) - ktoś zna? - Bob_Harley - Wczoraj 19:55:29
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|