Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Ankieta: Który motorower będzie nabardziej bezproblemowy w eksploatacji?
50T-1 (019)
Ogar 200
Ogar 205
[Wyniki ankiety]
Uwaga: To jest publiczna ankieta, więc każdy może zobaczyć na co zagłosowano.
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
Autor Wiadomość
Bob_Harley Offline
Technik
*


Liczba postów: 632
Imię: Bob
Skąd: Świętokrzyskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #272
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
(Wczoraj 22:43:03)Fearevil napisał(a):  
(Wczoraj 02:01:53)grissley napisał(a):  Dalej - też macie (przynajmniej na gaźniku Amal) użyteczną jedynie połowę zakresu manetki gazu? Tzn u mnie pierwsza połowa zakresu to bardzo wyraźna reakcja na dodanie gazu, a odkręcanie do końca zasadniczo już prawie nic nie zmienia.

No i zastanawiam się, co można jeszcze poprawić/usprawnić. Żeby w górzystym terenie lepiej sobie radził. Jest zębatka 11, jest CDI, jest Amal, jest porting cylindra.
Głowicę słoneczko można by dać - nie wiem, czy to ma sens (wygląda głupio, no ale jakby działało...).
Na piokit.cz są jakieś elementy do podmianki w tłumiku - też nie wiem, ile to warte zabawy.
no i to chyba tyle (?).

U mnie AMAL reaguje na manetkę w pełnym jej zakresie.
Sprawdź położenie iglicy, może masz ją podniesioną na maxa do góry (najniższy rowek na iglicy) i dlatego tak reaguje. Ja mam iglicę na środkowym rowku.

Napisałeś, że masz cylinder po portingu, ile maksymalnie tym lecisz?

(Wczoraj 22:42:18)Bob_Harley napisał(a):  to jest jafka - ten silnik trzeba kręcić żeby jechał, jedyny czas kiedy mój dobrze szedł pod górke nawet na wyższych biegach, to zaraz po tym jak kupiłem cylinder 60cc z portingiem i tak z 1000km zrobiłem na zębatce 13z a potem z czasem było czuć że coraz mniej idzie, nie wiem czy to kwestia szybkiego zużycia takiego cylindra, moze za duzo dostawał w palnik, bo olej do paliwa to lałem najlepszej jakości, i teraz tak samo jak u cb, na zębatce 12z nie ma siły pod gorke i trzeba na dwójce pałować, aczkolwiek wygląda na to że zmiana gaźnika na taki współczesnej konstrukcji - chiński PZ19 - daje dość sporą poprawę, jednak muszę go poregulować bo narazie tylko testowo to swieca caly czas za ubogo ma, a te wszystkie Jikovy, Amale, BVF (wyjatek z tamtych czasów stanowi chyba tylko BING ale kosztuje krocie z tego co mi wiadomo, ewentualnie jeszcze Dell'orto) to se można w nos wsadzić

Krytykę Jikova rozumiem, bo u mnie leciała z niego mieszanka podczas jazdy jak z kranu, z resztą jest to jedna z bolączek tego gaźnika objawiająca się każdemu, ale dlaczego negatywnie oceniasz BVF czy AMAL, skoro pewnie nawet nie używałeś- z BVFem zakładam, że się spotkałeś przy Simsonie?
Ja jeździłem na tych 3, które podałeś i zgodzę się tylko z tym, że Jikov jest najbardziej upierdliwy.

Wiele osób twierdzi że te gaźniki współcześnie produkowane (BVF, Amal) są słabej jakości, o Jikovie to nawet nie ma co gadać bo to szrot. Z BVFem faktycznie miałem styczność w Simsonie i ustawiłem go po prostu na oko zeby jakoś to jechało. Powtórze tylko tyle że najbardziej mi pasuje ten chiński PZ19 bo jest prosty niemal jak Jikov i 90% współczesnych pierdziawek typu Ogar 202 na tym jeździ, do jafki pasuje niemal P&P i regulacja jest również prosta jak drut w kieszeni

(Dzisiaj 03:27:18)Bob_Harley napisał(a):  
(Wczoraj 22:43:03)Fearevil napisał(a):  
(Wczoraj 02:01:53)grissley napisał(a):  Dalej - też macie (przynajmniej na gaźniku Amal) użyteczną jedynie połowę zakresu manetki gazu? Tzn u mnie pierwsza połowa zakresu to bardzo wyraźna reakcja na dodanie gazu, a odkręcanie do końca zasadniczo już prawie nic nie zmienia.

No i zastanawiam się, co można jeszcze poprawić/usprawnić. Żeby w górzystym terenie lepiej sobie radził. Jest zębatka 11, jest CDI, jest Amal, jest porting cylindra.
Głowicę słoneczko można by dać - nie wiem, czy to ma sens (wygląda głupio, no ale jakby działało...).
Na piokit.cz są jakieś elementy do podmianki w tłumiku - też nie wiem, ile to warte zabawy.
no i to chyba tyle (?).

U mnie AMAL reaguje na manetkę w pełnym jej zakresie.
Sprawdź położenie iglicy, może masz ją podniesioną na maxa do góry (najniższy rowek na iglicy) i dlatego tak reaguje. Ja mam iglicę na środkowym rowku.

Napisałeś, że masz cylinder po portingu, ile maksymalnie tym lecisz?

(Wczoraj 22:42:18)Bob_Harley napisał(a):  to jest jafka - ten silnik trzeba kręcić żeby jechał, jedyny czas kiedy mój dobrze szedł pod górke nawet na wyższych biegach, to zaraz po tym jak kupiłem cylinder 60cc z portingiem i tak z 1000km zrobiłem na zębatce 13z a potem z czasem było czuć że coraz mniej idzie, nie wiem czy to kwestia szybkiego zużycia takiego cylindra, moze za duzo dostawał w palnik, bo olej do paliwa to lałem najlepszej jakości, i teraz tak samo jak u cb, na zębatce 12z nie ma siły pod gorke i trzeba na dwójce pałować, aczkolwiek wygląda na to że zmiana gaźnika na taki współczesnej konstrukcji - chiński PZ19 - daje dość sporą poprawę, jednak muszę go poregulować bo narazie tylko testowo to swieca caly czas za ubogo ma, a te wszystkie Jikovy, Amale, BVF (wyjatek z tamtych czasów stanowi chyba tylko BING ale kosztuje krocie z tego co mi wiadomo, ewentualnie jeszcze Dell'orto) to se można w nos wsadzić

Krytykę Jikova rozumiem, bo u mnie leciała z niego mieszanka podczas jazdy jak z kranu, z resztą jest to jedna z bolączek tego gaźnika objawiająca się każdemu, ale dlaczego negatywnie oceniasz BVF czy AMAL, skoro pewnie nawet nie używałeś- z BVFem zakładam, że się spotkałeś przy Simsonie?
Ja jeździłem na tych 3, które podałeś i zgodzę się tylko z tym, że Jikov jest najbardziej upierdliwy.

Wiele osób twierdzi że te gaźniki współcześnie produkowane (BVF, Amal) są słabej jakości, o Jikovie to nawet nie ma co gadać bo to szrot. Z BVFem faktycznie miałem styczność w Simsonie i ustawiłem go po prostu na oko zeby jakoś to jechało. Powtórze tylko tyle że najbardziej mi pasuje ten chiński PZ19 bo jest prosty niemal jak Jikov i 90% współczesnych pierdziawek typu Ogar 202 na tym jeździ, do jafki pasuje niemal P&P i regulacja jest również prosta jak drut w kieszeni

No i nie ma opcji o jakichkolwiek wyciekach bo komora pływakowa jest uszczelniona na oringu a nie na jakichś żałośnych uszczelkach płaskich i przelew jest super pomyślany że praktycznie jedyna opcja kiedy może sie paliwa ulać to przy solidnej glebie jak sie motorek wywali do góry nogami xD a w tym pierdzielonym BVFie jak nie ma sie dobrze podpiętej rurki przelewu to leci tak samo jak z Jikova przy jeździe po byle nierównościach
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Dzisiaj 03:30:27 przez Bob_Harley.)
Dzisiaj 03:27:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - Bob_Harley - Dzisiaj 03:27:18




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Moja nowa dojazdówka (Oga...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 04:37:55
» Odpowiedzi: 90
» Wyświetleń: 8334
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 03:27:18
» Odpowiedzi: 271
» Wyświetleń: 30665
UWAGA TO JEST OSZUST - ...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Dzisiaj 00:31:57
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 13745
RE: UWAGA TO JEST OSZUST ...
Ostatni post: Marooo4
Wczoraj 22:11:23
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 45
Instrukcje do Rometów
Ostatni post: romek
14-11-2025 16:58:01
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 69941
Komar 2352 1984r
Ostatni post: jacomoto
14-11-2025 11:49:28
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 494
[K] Mocowanie tłumika oga...
Ostatni post: KubaOg
13-11-2025 23:44:28
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 338
Kartery S38ZB4
Ostatni post: Szczepan
13-11-2025 12:36:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 133
Dezamet 019 regeneracja g...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
13-11-2025 09:23:48
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 570
Co to za rower ZZR
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
12-11-2025 23:29:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 108
Romet 50-T1 Tramwajarza
Ostatni post: tramwajarz
12-11-2025 22:39:57
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 6086
Rejestracja Komara 2350
Ostatni post: Szczepan
12-11-2025 22:23:25
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 229
Romet 50-T1 by sbanys
Ostatni post: sbanys
11-11-2025 22:16:58
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 218
Romet kadet kopniak łapie...
Ostatni post: Merfix
11-11-2025 21:14:47
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 326
silnik dezamet 029
Ostatni post: Norweski Zomowiec
11-11-2025 16:05:36
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 10181

Reklama