|
Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
|
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
| Autor |
Wiadomość |
tomangelo
Uczeń

Liczba postów: 234
Imię: tomangelo
Skąd: Polska
Pojazd: Romet Komar
|
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
(Dzisiaj 02:01:53)grissley napisał(a): Trochę nie chce mi się wierzyć... A jeśli tak, to jak Ci biedni właściciele 205tek funkcjonują, o komarowcach nie wspominając? 
Proste - też się odpychają przy starcie. "Konie mechaniczne" w nodze nie są zależne od silnika.
Swojego Komara też normalnie odpycham by w miarę sensownie ruszyć, zamiast męczyć sprzęgło.
To mimo wszystko dwusuwowe konstrukcje na prymitywnych gaźnikach i platynkowych zapłonach. Nie masz tu komputera sterującego przyspieszeniem zapłonu czy dawkującego paliwo by móc wpłynąć na charakterystykę silnika i dać więcej momentu na niskich obrotach.
Współczesne kible mają pod tym względem łatwiej - silnik wchodzi na obroty z większą mocą/momentem, a tym by gładko ruszyć zarządza sprzęgło.
|
|
| Dzisiaj 13:42:10 |
|
|
| Wiadomości w tym wątku |
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - tomangelo - Dzisiaj 13:42:10
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: grissley , Miczix , 1 gości
|
|