|
Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
|
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
| Autor |
Wiadomość |
Fearevil
Nowy

Liczba postów: 35
Imię: Krycha
Skąd: Poznań
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
(07-11-2025 02:47:50)grissley napisał(a): Nie jestem pewien co do gaźnika - muszę sprawdzić jak świeca wygląda...
Ogólnie, coś się porobiło z odpalaniem. Tzn ssanie źle działa. A konkretnie - jak dam ssanie to odpala i od razu gaśnie. Bez ssania odpala bezproblemowo, ale muszę parę razy zakręcić manetką zanim złapie pierwszą temperaturę i się obroty ustabilizują. Trochę głupie...
Poza tym chyba ok.
Pytam Cię o gaźnik, bo ja u siebie też mam AMAL, z tym, że 19 a nie 16.
Początkowo też myślałem, że zabawa z tym gaźnikiem jest kłopotliwa, ale w gruncie rzeczy wszystko jest dość proste i nie można za bardzo opierać się na "internetowych" poradach co do ilości wykręceń bądź wkręceń danych śrubek tylko przetestować to samemu na żywym organizmie. Ja byłem tak zdesperowany, że nawet dmuchałem w kanaliki kręcąc przy tym śrubkami, żeby wiedzieć jak to do choinki działa, bo myślałem, że mój gaźnior jest uszkodzony 
Ssaniem chyba nie musisz się za bardzo przejmować, bo u mnie jest dość podobnie. Zaciągam linkę, odpalam i szybko, dosłownie po 2s od odpalenia wyłączam ssanie, bo inaczej zgaśnie. Za każdym razem odpalanie wygląda tak samo, ale motór gada bez żadnego problemu. Wcześniej testowałem gaźnik BVF od Simsona i na ssaniu było tak samo więc skoro jesteś kolejnym przypadkiem, to ja się tym nie przejmuję, bo w zasadzie po co skoro Ogar jeździ jak poparzony?
|
|
| 07-11-2025 11:28:21 |
|
|
| Wiadomości w tym wątku |
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - Fearevil - 07-11-2025 11:28:21
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: Piotrekdriver1 , 2 gości
|
|