Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
Autor |
Wiadomość |
romek
019 rzondzi

Liczba postów: 2,722
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
|
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
Proszę na wstępie admina o przeniesienie postów do na przykład tematu o olejach niedawno zalozonego
W Karcie Charakterystyki nie znajdziesz takich informacji tylko co się dzieje w kontakcie ze skórą itp
Natomiast znajdziesz coś w Karcie Danych Technicznych
Nie jest to bezpośrednio podane jako klasyfikacja SAE ale na przykład sprawdziłem ,, mój" Motul 510 to jest podana lepkość w 40 i 100 stopniach 64.0 oraz 9,6 mm²/s
A tu jest tabela, patrzymy kolumnę SAE J300
https://www.lubrina.pl/pl,wiedza,oleje-s...kacja.html
No i wychodzi że na zimno jest to SAE20 a na ciepło (chyba bardziej to nas powinno interesować) SAE30
Nie wiem jednak czy nie ma różnicy w zależności od metody pomiaru
A np Castrol Power Racing to SAE20
Orlen Semisynthetic 2T (malinka) SAE30)
Orlen Mixol 2T SAE20
Shell Advance Ultra 2t również SAE20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Dzisiaj 09:02:31 przez romek.)
|
|
Dzisiaj 08:54:18 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - romek - Dzisiaj 08:54:18
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: Dawdzio , 2 gości
|
|