Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
Autor |
Wiadomość |
Bob_Harley
Technik

Liczba postów: 577
Imię: Bob
Skąd: Świętokrzyskie
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
(28-07-2025 10:43:56)romek napisał(a): Tylko że te ,,chwilę" nie oznacza na postoju, musisz zrobić kilka kilometrów co najmniej i zaraz po dojechaniu zgasić, bo jak będzie na jałowym to zaraz okopci
Szkoda że go nie masz tu na miejscu, przyjechał byś do mnie to może coś byśmy pomysleli
Jasna sprawa, można sprawdzić kolor świecy na jałowych, zostawić na 5min odpalony jak sie silnik zagrzeje i zgasić, sprawdzić jaki kolor świecy, potem znów wkręcić i sprawdzać na manetce odkręconej powiedzmy ¼ lub ½ podczas jazdy i znow zgasić (tylko wazne zeby zgasic natychmiast i sprzęgło, co bez kill-switcha moze być troche trudne) wykręcić i znow sprawdzić kolor, i tak samo dla max obrotów
|
|
28-07-2025 15:59:21 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - Bob_Harley - 28-07-2025 15:59:21
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|