Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
Autor |
Wiadomość |
Bob_Harley
Technik

Liczba postów: 577
Imię: Bob
Skąd: Świętokrzyskie
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
ja leje do swojego ogara 200 tego samego castrola w proporcji 1:40 i jak zagrzany to nawet dymka nie puści, moze rzeczywiscie jakis problem z simmeringami i ciągnie oliwe ze skrzyni. No i to że na 11z nie ma siły jest słabe, u mnie na 12z to na dwójce pod wszystkie górki wciągnie a nawet na trójce jak sie troche rozpędzi
i ogólna zasada strojenia gaźników jest taka że jesli śrubka składu mieszanki jest od strony filtra powietrza to odpowiada za ilość powietrza (wkręcanie - mniej powietrza, wykręcanie - wiecej powietrza), jesli od strony cylindra to odpowiada za ilość paliwa (wkręcanie - mniej paliwa, wykręcanie - więcej paliwa), to sie da wyczuć np. jesli zaczniesz wykręcać a silnik zacznie wchodzić na obroty i dłużej bedzie mu zajmować zejście na jałowe po przegazowaniu, to znaczy ze kręcisz srubką od powietrza. Ja tak przynajmniej rozumuje i tak stroiłem swoje gaźniki w Ogarze 200, Simsonie i Ogarze Caffe 50. Dodatkowo kolor świecy ci dużo powie, tylko daj mu chwile popracować zeby wskazanie było jakkolwiek prawdziwe.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2025 10:24:20 przez Bob_Harley.)
|
|
28-07-2025 10:18:51 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - Bob_Harley - 28-07-2025 10:18:51
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|