Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
Autor |
Wiadomość |
Dawdzio
Hold my mustache!
Liczba postów: 2,653
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
|
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
Podstawowa sprawa: dobrze wyregulowany dwusuw, nie na dotarciu, nie dymi po rozgrzaniu. I to dotyczy każdego silnika, na każdym oleju. Nawet na Mixolu.
W DDR dla Trabanta zalecali 1:30, a po zmianie tulejek w korbowodach na łożyska - 1:50. Myślę, że to są bezpieczne wartości, w końcu chyba nikt nie znał się na dwusuwach lepiej od nich.
A tu już chłopska rada: póki docierasz niech się smaruje ile wlezie, dopóki świecy nie zarzuca i nagaru z tłumika szufelką nie wybierasz. Jeśli działa jak trzeba nie kombinuj, żeby nie przedobrzyć. Dotrze się to można się bawić w regulacje, kolory świecy i inne cuda. Póki co daj mu się dopasować.
Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2025 02:32:55 przez Dawdzio.)
|
|
28-07-2025 02:31:19 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - Dawdzio - 28-07-2025 02:31:19
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|